Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Slovenca, ki sta navdušila z unikatnimi kapucarji

Let's Doodle je znamka, ki sledi aktivnemu surferskemu načinu življenju.

25.3.2017 ob 6:15

b2.jpg

Ste na družabnih omrežjih že zasledili edinstvene kapucarje Let's Doodle, ki pritegnejo z dizajnom in izbiro navihanih barvnih odtenkov? Mičnino oko jih je ujelo in ugotovilo, da za omenjeno znamko stojita 27-letni Nejc Stupan in 24-letna Nina Dodlek, Slovenca, ki sta se pred letom in pol preselila na Portugalsko in tam začela živeti svoje sanje.

"Sva mlada ustvarjalca, ki sva vedno odprta za nore dogodivščine, nove izzive, spoznavanje zanimivih ljudi in njihovih kultur. Na Portugalskem sva si sčasoma, kljub napornim začetkom, uspela zagotoviti vse, kar sva potrebovala za ustvarjanje naših oblačil na novi lokaciji," se na kratko opišeta.

p.JPG

Srednješolska ideja je postala posel

Ideja o dudlu, kot znamki sama ljubkovalno pravita, se je Nini porodila ob ustvarjanju zaključnega projekta na Srednji šoli za oblikovanje in fotografijo v Ljubljani. "V okviru projekta sem začela razvijati celostno grafično podobo za takrat še čisto imaginarno surf lifestyle znamko, ki je dobila ime po vzdevku Doodle  in je nekako predstavljal moj način življenja, izhaja pa iz priimka Dodlek," pove Nina in pristavi, da si niti v sanjah ni mislila, da bo projekt tudi tako kmalu zaživel v realnosti. "Vedno sem želela podobam, ki so nastajale na papirju in računalniku, dodati neko dodatno uporabno vrednost. Sprva sem se spogledovala z industrijskim oblikovanjem, ki pa zahteva veliko več truda in znanja za realiziranje projektov, sama pa sem čisto preveč nepotrpežljiva. Po drugi strani so mi bila oblačila in blago od nekdaj blizu, saj sem že kot majhno dekle veliko časa preživela v mamini šivalnici. Z ogromno njene pomoči so ideje končno začele postajati realnost."

Prvoten in glavni cilj Nine znamke je širjenje navdiha in pozitivnih energij, kar tudi veje iz njenih izdelkov. "Tako nas skozi igrivost dizajnov, pisanih barvnih kombinacij in unikatnost vsakega produkta opominja na pomembnost, da svoje življenje živimo polno, sledimo svojim sanjam naproti, brez strahu in dvomov, se z otroško igrivostjo, radovednostjo in zaupanjem preprosto predamo toku energij in sledimo srcu." A to ni edini cilj dudla, Nina in Nejc želita opozoriti na velike težave v tekstilni industriji in njenem potrošništvu. "Veliko ljudi ob nakupu ne pomisli, kje in kako je bil produkt izdelan. Niti ne pomislijo, kako s svojim nakupom podpirajo določeno vrsto proizvodnje in korporacije, ki stojijo za vsem tem," ob tem še dodata, da ne sledita modnim smernicam, ampak ustvarjata svoj unikaten stil, ki ga po občutku in inspiraciji spreminjata ter dopolnjujeta.

l.JPG

Na Portugalsko ju je ponesel življenjski stil

Zakaj ravno Portugalska? To vprašanje je za Nino in Nejca preprosto: "Ocean, surfanje, neskončne peščene plaže, čudoviti razgledi s klifov, nepozabni sončni zahodi, svoboda in nore žurke..." Nina je pred leti delala slovenski surf šoli v Penichu kot fotografinja in potem se je tja začela vračati vsako leto. "V tem času sem spoznala kar nekaj ljudi, tu sem se počutila domače. Prav tako je bila večina idej za Let's Doodle rojenih prav tukaj. Peniche je mesto valov in surferskega načina življenja, vse se odvija bolj ''na izi'', obišče ga tisoče ljudi s celega sveta, saj je v zadnjih letih ena najbolj priljubljenih surferskih destinacij v Evropi."

Nina še doda, da je na Portugalskem veliko lažje začeti svoj posel, kot v Sloveniji. Cene najemnin so bolj ugodne, zato sta si lahko privoščila najem velike hiše in trgovine v centru mesta. "Eden izmed razlogov je zagotovo zelo dobro razvita tekstilna industrija na severu Portugalske. Kar nekaj svetovno znanih znamk proizvaja svoja oblačila prav tukaj. Hitro sva prišla v kontakt s proizvajalci blaga in ostalih detajlov, tako da je zdaj naš produkt v celoti proizveden lokalno, v Sloveniji pa večinoma lahko kupiš samo blago uvoženo iz Indije in Kitajske."

 

Na njuni spletni strani je trenutno mogoče naročiti ženske in moške kapucarje po naročilu. "Dodala bova še ročno izdelane trake in kape, s katerimi se je pravzaprav naša zgodba začela, prihaja pa tudi igriva kolekcija kratkih hlač, pajkic, športnih nedrčkov in ostalih poletnih oblačil, ki sva jih že prodajala."

Za nakup dudlov se odločajo predvsem športni navdušenci in tisti, ki imajo aktivni življenjski stil, kot so surferji, smučarji in snowboarderji, kiterji, ljubitelji joge, plezanja ter ostalih športov. Pa tudi tisti, ki imajo radi barve, udobna oblačila, cenijo unikatnost in ročno izdelane produkte.

Sportwear.JPG

Želita si preboja v Ameriko in Avstralijo

Nini in Nejcu ne manjka idej in navdiha za prihodnost. Po odprtju trgovine sta prejela kar nekaj povpraševanja distributerjev in lastnikov trgovin, zato bosta naslednjo sezono predstavila kolekcijo, ki se bo prodajala tudi po različnih trgovinah po Evropi. "Ker oba neizmerno pogrešava pravo zimo, gore, sneg in zimske športe, sva odločena, da si poiščeva še snežno destinacijo, nenazadnje oba prihajava iz dežele, kjer sva svoje otroštvo preživela v osrčju gora in sprostitvi ob spustih po snežnih strminah."

Posel jima gre tako dobro, da sta v iskanju novih moči. Iščeta ekipo, ki bi skrbela za evropski trg, saj je povpraševanje vedno večje, vsega dela pa sama ne bosta mogla opraviti. Želita si tudi širitve v Ameriko in Avstralijo. "Prav tako odpirava ambasadorski program, kateremu se bo lahko priključil prav vsak aktiven posameznik, ki se na kakršen koli način čuti del naše zgodbe in bi z navdušenjem širil ''crazy doodle vibe'' na svojem področju."

Nina in Nejc za konec še dodata, da bi rada, da se ljudje zavedajo problema, ki ga predstavlja tekstilna industrija. "Nizka cena oblačila skoraj vedno pomeni tudi »over-mass production« in s tem ne samo neznosno onesnaževanje našega okolja temveč izkoriščanje delovne sile v državah tretjega sveta, kjer so oblačila poizvedena v groznih razmerah tamkajšnjih tovarn. Svoj denar raje namenimo za podporo lokalnih proizvajalcev, prijateljev in manjših neznanih blagovnih znamk, kljub temu, da bomo morali odšteti nekaj več evrov."

"Bralkam Mične pa predlagava tudi ogled dokumentarnega filma The True Cost, ki pobližje razišče in predstavi ozadje omenjenega problema."

Avtorica: Pia Pangos
Foto: arhiv Let's Doodle


oddajte komentar

preberite tudi

Poteze pri zapeljevanju, ki jih moški ne prenašajo

To so tvoji glavni atributi, ki privlačijo moške

Trije jasni znaki, da ljubite napačnega

ne spreglejte

Nikoli ne zamudite vaših najljubših vsebin! Prijavite se na mične e-novice!