Gloria: Ker v trgovini ni našla primerne torbe, je ustvarila svojo

Gloria je nova slovenska znamka multifunkcionalnih usnjenih torb, ki nastajajo izpod rok Ane Strnišnik.

6.2.2017 ob 6:10

1-min.jpg

Ana je oseba z veliko domišljije. In polno omaro torbic. Takšnih, ki jih je ustvarila kar sama. Bodoča magistra sociologije je enajst let delala kot ilustratorka, želja po ustvarjanju pa jo je gnala iz cone udobja.

"Imela sem polno glavo idej, prava pa se je pokazala šele, ko sem iskala novo torbo oziroma nahrbtnik. Želela sem nekaj kakovostnega, funkcionalnega in lepega obenem. Nekaj podobnega, kot je moj najljubši usnjen črn nahrbtniček, ki je bil izdelan v znani usnjarski tovarni, ki je danes ni več in je dejansko starejši od mene. Poleg tega, da ne narekuje nobene mode in paše povsod, je brezčasen tudi v smislu, da na njem ni niti ene sledi obrabe. Pri iskanju podobnega sem obupala. Niso mi bili všeč material, kroj, barva ali cena," nam je zaupala Ana, ki torbe po svojih kriterijih v trgovini ni dobila.

Ana Strnišnik, ustvarjalka znamke Gloria

Ko je naredila torbo zase, jih je začela ustvarjati še za vse druge

Zato je sedla za šivalni stroj in si v domači usnjarski delavnici kar sama naredila usnjen nahrbtnik in torbo v enem. No, tako enostavno le ni bilo. "Pred tem sem se lovila in tisočkrat že skoraj obupala, ampak na koncu sem lahko rekla: TO JE TO. Še več jih bom naredila, tudi ostali si zaslužijo nekaj takega," nam je zaupala Ana.

Torba, ki jo lahko nosite na štiri načine

Tako je nastala THE BAG, multifunkcionalna torba, ki jo nosite na 4 načine – kot nahrbtnik, torbico, torbo za računalnik/tote bag ali pa snamete paščke in jo uporabite kot potovalno kozmetično torbo. Kolekcije predstavljajo unikati v različnih barvah, zato ni bojazni, da bi za vogalom srečala dekle z The Bag, ki je identična tvoji.

3-min.jpg

Drži se slogana: "Bom sama" 

Ana živi po načelu "Bom sama", zato so njene torbe v celoti narejene ročno. Včasih je zavoljo tega v delavnici od šestih zjutraj do enajstih zvečer, a je na koncu na izdelek upravičeno ponosna. Multifunkcionalnost in kakovosten material ji dodata vrednost, ki ji je vlila pogum, da tudi sama zaplava v poplavo ponudbe torb na tržišču. Cena njenih izdelkov je dostopna, saj se poskuša vživeti v vlogo potrošnika, glede postavitve cene je realna, mogoče celo preveč. "Svojega dela trenutno pri ceni sploh ne upoštevam," nam zaupa ustvarjalka.

4-min.jpg

Njen najljubši prostor je usnjarska delavnica

Njen delovni kotiček je usnjarska delavnica, ki je trenutno tudi njen najljubši prostor. "Sodobni 25-letnici verjetno ne bi bil nič posebnega, jaz pa v vsakem kosu usnja, kovici, obliki in šivu najdem neko zgodbo in dobim idejo, kako bi lahko izdelala nekaj, kar bi bilo estetsko in uporabno," nam pove. The Bag ni njen edini izdelek, ravnokar pripravlja kolekcije z različnimi variacijami za toplejše dni.

5-min.jpg

Kaj je Francijev sindrom?

Sam proces izdelave ji vzame kar nekaj časa, najprej si zadevo pripravi po svojem kroju, sledi šivanje, izbira primernih kovic in netkov, namestitev le-teh in na koncu še izbira traku ter zaponk. "Ustvarjanje mi je izziv, tako da mi nič ni težko. Tudi uporaba kladiva, sekalnih strojev za usnje in nameščanje netov mi ni tuja," pravi poznavalka usnja, ki trpi za "Francijevim sindromom". Za čim? "Franci je moj oči, poštena in zelo sposobna oseba z zelo dobrimi živci, ekspert za usnje, moj vzornik. Francijev sindrom je precizna natančnost, s katero se loti pregledovanja kvalitete slehernega kosa usnja," sklene Ana.

Znamko Gloria na spletni strani, Instagramu in Facebooku sicer najdete pod imenom Gloria’s Little World.

Avtor: Maja Fister

Foto: Gloria's Little World


oddajte komentar

preberite tudi

6 stvari, ki jih vsaka ženska potrebuje za dobro in zdravo spolno življenje

Šest posledic prve ljubezni, s katerimi živimo vse življenje

Te nenavadne odločitve lahko rešijo vajin zakon (ali zvezo v krizi)