Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Tyashulina: Unikatne torbice izpod rok kreativne Kranjčanke

Klepetali smo s Tjašo Muravec, oblikovalko, ki stoji za znamko Tyashulina.

8.7.2016 ob 7:10

1.jpg

Tyashulina je znamka unikatnih torbic in nahrbtnikov, ki jo ustvarja Tjaša Muravec. V Mičninem intervjuju nam je zaupala, da torbice izdeluje povsem sama, hkrati pa skrbi še za njihovo promocijo, stik s kupci in vse malenkosti, ki sodijo k celotnemu procesu vodenja znamke. Tjaša ob tem še zaključuje študij tržnega komuniciranja, pravi pa, da gre za kar intenzivno delo, ki zajema veliko različnih področij dela in je predvsem najboljša oblika praktičnega učenja, saj se sproti uči, kaj funkcionira in kaj ne. Glede na pozitiven odziv strank načrtuje že širjenje znamke, kar pa bo zahtevalo še kakšen dodaten par rok.

2.jpg

Kakšna je zgodba Tyashulininega nastanka?

Tyashulina je produkt ljubezni do torbic in ustvarjanja. Želela sem ustvariti nekaj, kjer bi se lahko umetniško izražala in bi obenem predstavljalo nekaj uporabnega. Sem velika ljubiteljica torbic, tako da je bil to nekako logični korak in nastale so torbice z ročno potiskanim vzorcem. Seveda pa ni šlo vse tako hitro. V času, ko sem dobila idejo, nisem niti znala uporabljati šivalnega stroja, tako da so bile čisto prve torbice sešite na roko. Potem pa sem le sedla za šivalni stroj, se ga naučila uporabljati in nastala je prva kolekcija.

Od kod ljubezen do oblikovanja?

Od nekdaj sem rada ustvarjala, sem vizualni tip človeka in se rada umetniško izražam. Že od malih nog sem risala, ustvarjala nove stvari, veliko časa sem posvečala tudi fotografiji, kar mi sedaj še kako prav pride, ko je potrebno ustvarjati fotografije za spletno trgovino in promocijo torb na socialnih omrežjih.

3.jpg

Ustvarjate ročno izdelane torbice. Kaj jih dela še posebej unikatne?

Glavna značilnost torbic je ročno potiskani črtasti vzorec, ki takoj pritegne pozornost. Potem pa so tu različne oblike torb in barvne kombinacije. Vedno gledam, da imajo torbe neko geometrijsko obliko ter niso kombinirane s preveč barvami. Tako so primerne za različne priložnosti, od sproščenega do bolj elegantnega stila. V kolekciji se najdejo umirjene barve, kot tudi živi poletni toni, je pa seveda možno pri vsaki torbici izbirati svoje barve. Ljudje imamo različne okuse in želje, zato se mi zdi pomembno, da so lahko kupci del ustvarjalnega procesa in dobijo torbico, ki jim resnično ustreza.

4.jpg

Kakšne materiale uporabljate in od kod črpate navdih?

Torbice so izdelane iz kvalitetnega umetnega usnja in so tako živalim prijazne, potiskani del torb pa je iz platna. Navdih za torbice pa črpam iz povsod, ideje se mi porajajo na dnevi ravni in jim kar težko sledim. Potem pa vse zapisujem, skiciram in na koncu poskušam vse skupaj spraviti v neko smiselno celoto.

Kako je videti delovni kotiček in kakšen je ustvarjalni proces?

V delovnem kotičku običajno vlada ustvarjalni nered (smeh). Torbice nastajajo po navdihu, takrat poskušam idejo iz glave pretvoriti v dejanski izdelek. Te potem sama nekaj časa uporabljam, da vidim, kako se obnesejo v rabi in če je potrebno še kaj izpopolniti. Ko sem s torbico zadovoljna, pa jo predstavim ostalim.

6.jpg

Se vam zdi, da Slovenci dovolj cenimo unikatne in domače izdelke?

Povsem odvisno od posameznikov. Nekateri zelo cenijo unikatne in domače izdelke, spet drugi malo manj, kar je povsem razumljivo. Moram pa povedati, da sem sama nad odzivom nadvse pozitivno presenečena. Predvsem cenim kontakt z uporabnicami torbic, ki se mi po nakupu javijo nazaj z mnenjem in zadovoljnimi slikami uporabe torbic. Ta odnos, ki se ustvari s kupci, je pomemben del ustvarjalnega procesa in en ključnih dejavnikov, ki nas ustvarjalce loči od masovne proizvodnje.

5.jpg

Kje lahko najdemo vaše izdelke?

Torbice si lahko ogledate na Facebooku in Instagramu pod imenom Tyashulina, kjer lahko stopite v stik z mano, možno pa jih je kupiti tudi preko spletne strani Etsy (tyashulina.etsy.com). Tam me največkrat najdejo tudi kupci iz tujine. V Kranju, od koder prihajam, pa smo lokalni ustvarjalci povezani v društvo Akademskih 15 in skupaj večkrat letno organiziramo POP-UP shop, pred kratkim pa smo imeli tudi modno revijo.

Avtor: Maja Fister

Foto: Tjaša Muravec

preberite tudi

Pet nasvetov, ki vajino zvezo varujejo pred razhodom

Pet spolnih praks, ki jih v morate poskusiti (in šest precenjenih)

Česa kljub želji, da bi vas ljubil, ne smete početi

ne spreglejte