Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Zakaj kljub vadbi ne morete preoblikovati nog

Katere so tiste ovire, zaradi katerih noge kljub redni vadbi ne dobivajo želene oblike.

20.11.2019 ob 5:50 | Foto: Gettyimages | Avtor: M. FL.

!SSL
Zakaj kljub vadbi ne morete preoblikovati nog

Izvajate počepe, vozite kolo, tečete in se znojite ob drugih vajah, s pomočjo katerih naj bi okrepili mišice nog ter jim pričarali željeno obliko, rezultata pa ni in ni. Zakaj? Tu je pet možnih odgovorov na to vprašanje.

Preveč kardio vaj

Kardio vadba je pomemben del vsake vadbene rutine, a če ji med treningi namenjate večino časa, delež mišične mase ne bo narastel do pričakovanih dimenziji.

V kolikor bi radi okrepili mišice, v trening obvezno umestite več vaj za moč.

Ne aktivirate vseh mišic

Da bi oblikovali mišice nog, morajo med vadbo sodelovati čisto vse, ki so prisotne na tem delu telesa.

Zato je pomembno, da je vanjo vključenih čimveč različnih vaj, z obveznim raztezanjem pred in počasnim ohlajanjem po treningu.

Niste pozorni na prehrano

Z vadbo se res zmanjša količina maščobnega tkiva, a da bi se primerno okrepile mišice, je treba pozornost namenjati tudi prehrani.

Na jedilnikih naj bo zato več beljakovin, sestavljenih ogljikovih hidratov, zdravih maščob, sadja in zelenjave, pozabite pa na hitro, ocvrto prehrano in živila, bogata z enostavnimi sladkorji ter nezdravimi maščobami.

 

Vaj ne izvajate prav

V kolikor vadite v fitnes centru, je vsaj prvih nekaj obiskov priporočljivo upoštevati nasvete trenerja, ki bo pomagal do pravilne izvedbe vaj.

To je namreč en od pogojev za doseganje cilja.

Uporabljate prelahke uteži

Dejstvo je, da je za oblikovanje nog treba vaditi s težjimi utežmi, kot kadar bi radi okrepili mišice rok. Težo je treba postopno višati in tako nogam zagotavljati primerne obremenitve, ob katerih se krepijo mišice.

Tedaj, ko z utežmi brez težav opravite 12 ponovitev ene vaje, je nedvomno čas za težje. Težo vadbenih pripomočkov povečujte počasi, za koliko lahko bolj obremenite noge pa se posvetujte s trenerjem.

Povzeto po portalu Miss7

Preberite še: Z Merkurjem vam polepšamo praznike

Morda vas zanima tudi: Prehlajeni na vadbo: Pravila, ki se jih morate držati


oddajte komentar

preberite tudi

Niste nemočna žrtev in druge resnice, s katerimi bo razhod lažji

Štiri super pomembne veščine, ki jih morate osvojiti pred poroko (ali resno zvezo)

Štiri zgovorna opozorila, da morate končati razmerje

ne spreglejte

Nikoli ne zamudite vaših najljubših vsebin! Prijavite se na mične e-novice!