Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Priporočilo strokovnjaka: Tri najboljše vaje za lep trup in močne mišice rok

Trebušne, ramenske in mišice rok lahko okrepite s tremi preprostimi vajami.

21.5.2020 ob 5:45 | Foto: Johnatan Borba za Unsplash | Avtor: M. FL.

Priporočilo strokovnjaka: Tri najboljše vaje za lep trup in močne mišice rok

Idealne vaje za lep trebuh, ramena in roke lahko izvajate doma. Torej vam zanje ni treba obiskovati telovadnic ter fitnes centrov in njihovo trenutno zaprtje ne more biti izgovor, da ste mišice zgornjega dela telesa malo zanemarili. Če boste izbrali pravo vadbo, boste rezultatov deležni že, če si boste zanjo vzeli 15 minut na dan, piše Men's Health.

"Začnite s težjimi in nadaljujte z lažjimi vajami. Tako boste brez težav izvedli dovolj ponovitev, da boste maksimalno obremenili mišice ter pripomogli k njihovemu oblikovanju," je za omenjeno publikacijo povedal trener in urednik priloge za vadbo Andrew Tracey ter dodal, da pretiravanje z vadbo v nobenem primeru ni na mestu, saj bi preobremenitev mišic vodila v bolečine, kar nikoli ne sme biti cilj telesne dejavnosti, saj vzame voljo do ohranjanja vadbene rutine.

Prav redno izvajanje zgolj treh vaj pa prinaša želene rezultate. Katere so po njegovem mnenj najboljše za lep trebuh, ramena, prsi in močne roke?

Sklece

Deset ponovitev

Zavzemite pravi položaj: telo naj bo vzravnano, roke z dlanmi naslonjene na na tla v širini ramen, mišice na trebuhu napete. Zgornji deli rok naj bodo čim bliže ob telesu, v komolcih pokrčite roke, se s prsmi počasi približajte tlom in eksplozivno iztegnite roke.

 

 

Dvignjene sklece

15 ponovitev

Roke naslonite na površino, ki je približno pol metra dvignjena od tal in se z rokami oprite nanjo. Sklece izvajajte tako, kot bi bile roke naslonjene ob tla. Lakti naj bodo čim bliže telesu.

Sklece za tricepse

 20 ponovitev

Usedite se na rob stola ali klopi. Roki položite za telo ter se z njima naslonite na sedišče. Z zadnjico se odmaknite od podlage tako, da se boste nanjo naslanjali samo z rokama. Vso težo telesa prenesite na roki in se rahlo pomaknite naprej ter z zadnjico spustite proti tlom in nato dvignite, da bosta roki iztegnjeni, zadnjica pa nad sediščem.

Celoten cikel vaj vam dnevno ne bo vzel več kot 15 minut, rezultati pa vas bodo zagotovo navdušili.

Preberite še: 10 najboljših aplikacij za jogo, s pomočjo katerih se boš počutila bolje

Morda vas zanima tudi: Zakaj kljub vadbi ne morete preoblikovati nog


oddajte komentar

preberite tudi

Zakaj je seks danes slabši, kot je bil nekoč

41-letni devičnik išče ljubezen: »Želim, da je nedolžna«

Tantrični seks za začetnike (vse, kar morate vedeti)

ne spreglejte