Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Tri spalne navade, ki so lahko krive za stresen dan

Raziskava je pokazala, da je za največ stresa čez dan kriv slab spanec. Preverite, katere spalne navade, natančneje.

1.12.2015 ob 11:20

shutterstock_295078289.jpg

Dober spanec je ključen za kvalitetno življenje, zato bi morali poskrbeti, da je ta vsak dan čim boljši. Preverite, če so v vašem vsakdanjiku prisotne tri navade, ki so lahko krive za to, da se ne naspite dobro in ste posledično čez dan manj produktivni, živčni in v stresu.


Spremljajte nas tudi na Facebooku.

Ko vam zazvoni budilka, vsaj enkrat pritisnete dremež. Ne samo, da dremež moti vaš spalni cikel, kriv je tudi za to, da iz postelje vstanete kasneje kot bi morali, kar pomeni hitenje skozi jutro, to pa je seveda stresno. Urejanje v naglici ne pomeni dobrega začetka dneva. Namesto tega si budilko nastvaite na točno uro, ko morate dejansko vstati in takrat tudi vstanite.

shutterstock_107457476.jpg

Spat hodite ob različnih urah. Različne ure odhoda v posteljo lahko povzročijo pomanjkanje spanja, saj se telo ne navadi na spalno rutino. Poskušajte se vsak dan držati približno enake ure odhoda v posteljo in vstajanja, tudi ob vikendih. Da pa bo dober spanec še bolj zagotovljen, si preberite članek 20 minut pred spanjem: 3 stvari za boljši spanec .

Spanje ni vaša prioriteta. Včasih se zdi, da dan nima dovolj ur, a prelaganje spanca zaradi drugih opravil, je lahko zelo nezdravo. Zares produktivni ste šele po tem, ko se dobro naspite, zato naj bo kvaliteten spanec na prvem mestu. Poskrbite, da boste vsak dan spali vsaj sedem ur, občasno pa si dopustite nekaj manevrskega prostora za opravila, večerje, ...

Avtorica: B. G.

Foto: Shutterstock


oddajte komentar

preberite tudi

Vrste seksa, ki jih preprosto morate doživeti

Odgovori na šest najbolj neprijetnih seksi dilem: Priznati ali zamolčati afero, spolno bolezen …

Zakaj se včasih spremeni velikost vagine in kako to vpliva na seks

ne spreglejte