Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Pomirite se s pravo hrano

Ob ideji za pomiritev s hrano najbrž pomislite na čokolado, a ta še zdaleč ni edina, ki odpravlja stres in njegove posledice.

22.9.2015 ob 10:00

zelenjava_shutterstock_19283287.jpg

Kljub temu, da pridno izvajate takšne in drugačne tehnike sproščanja, si vzamete čas samo zase in si privoščite dovolj spanca imate občutek, da na vas vse močneje pritiska stres.

Že slediš Mični na Facebooku?

Morda vam v bitki z njim manjka pika na I: prava prehrana. Poglejte si nekaj živil, ki premagujejo tako stres kot njegove posledice in končno zadihajte na polna pljuča.

Kamilica

Znano je, da ta dišeči cvet pomaga pri nervozi, nespečnosti in pri želodčnih težavah. Je torej odličen in nepogrešljiv borec proti kronični napetosti.

Čokolada

Več poizvedb je dokazalo, da lahko 40 gramov temne čokolade na dan uspešno premaguje občutke napetosti, saj v možganih spodbuja nastajanje hormonov sreče, katerim se tisti stresa hitro umaknejo.

kamilica_shutterstock_238438549.jpg

Orehi

Lupinasti plodovi, zlasti pa orehi so bogati z vitamini B kompleksa, z magnezijem in z omega 3 maščobami, vse te pa telo potrebuje, kadar je vznemirjeno saj z njihovo pomočjo lažje premaguje napetost. Prav tako orehi v telesu uravnavajo količino sladkorja, blažijo željo po slaščicah ter pomagajo presnovi.

Zelena

Zelena zagotavlja širok spekter pomirjajočih učinkov. Raziskave so pokazale, da štiri stebla zelene na dan lahko znižajo krvni tlak, kar je en prvih in najpogostejših simptomov stresa.

Česen

Že tisočletja se uporablja kot naravni antibiotik, saj deluje protibakterijsko, protivirusno in protivnetno. Vse to pa pripomore k temu, da v organizmu zavira in  blaži vnetja, vpliva na pretok krvi, ohranja ravnotežje sladkorja in spodbuja čiščenje telesa, s tem pa premaguje očitne posledice kronične napetosti.

Listnata zelenjava

Sem sodijo tako solata kot zelje, ohrovt, hren, brokoli, kot tudi cvetača. Vsa ta zelenjava namreč vsebuje snovi, ki stimulirajo encime, ključne za preprečevanje kancerogenih sprememb, ki so neredko posledice stresa.

Mastna riba

Vse vrste mastnih rib, kot so skuša, losos in sardine so bogate z omega 3 maščobnimi kislinami, z magnezijem, cinkom ter blagodejno vplivajo na možganske funkcije ter na srce, hkrati pa ter blažijo učinke in posledice stresa.

cesen_shutterstock_245395393.jpg

Olivno olje

Glavna sestavina mediteranske prehrane je seveda olivno olje. Dokazano je, da pomaga pri preprečevanju diabetesa in blaži v telesu prisotna vnetja. Dokazano pomirja tudi oksidativni stres in občutke napetosti, ki so vzroki za srčne bolezni.

Gozdni sadeži

Jagode, borovnice, maline, robide, brusnice in podobni darovi narave so bogati z antioksidanti, ki spodbujajo pretok krvi in zavirajo preprečujejo prezgodnje staranje. Prav to je velikokrat posledica stresa. Ker vsebujejo snovi, ki zlasti pri ženskah skrbijo za hormonsko ravnovesje, tudi na ta način omagajo tudi v bitki s stresom, zlasti s tistim, ki je posledica neravnovesja hormonov.

Avtorica: M. F.

Foto: Shutterstock


oddajte komentar

preberite tudi

Nevarna, a še vedno zelo priljubljena metoda kontracepcije

Partner si dopisuje z drugo. Je to prevara?

6 dejanj, s katerimi zaljubljene ženske prestrašijo moške

ne spreglejte