Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Predstavitvena informacija

Kaj pa regeneracija?

Poznaš tisti občutek, ko odložiš športne copate, se z nasmehom na obrazu vržeš na kavč in si rečeš: »Danes mi je pa res šlo!« Ampak ali veš, da ta nasmešek lahko zelo hitro izgine, če po vsaki vadbi ne poskrbiš, da bo tvoje telo čim prej dobilo vse izgubljene minerale?

25.5.2021 ob 9:34 | Foto: Pivovarna Laško Unin, Getty Images | Avtor: P.I.

Kaj pa regeneracija?

Pomlad je idealni letni čas za nove podvige, za akcijo in iskanje rekreacije, ki ti je najbolj pisana na kožo. Naj bo to tek, hoja, tenis, kolesarjenje, rolanje ali celo boksanje …, pomembno je, da najdeš pravi način, s katerim boš krepila svoje telo in hkrati poskrbela za dobro počutje.

In prav dobro počutje je cilj rednega gibanja. Da ti bo res pomagalo izboljšati vitalnost, pa moraš paziti, da telesa ne iztrošiš.

Toplejši dnevi nas vedno bolj vabijo v naravo, v gibanje. S telesnimi napori pa se večajo potrebe telesa po določenih mineralih in vitaminih.

Kakšna je prava regeneracija po športu?

Dobro regeneracijo po intenzivni športni aktivnosti sestavljata dva elementa: počitek in vnos hranljivih snovi.

Kakovosten spanec (približno 8 ur na noč) je osnovno pravilo, ki ga moraš upoštevati in temu posvetiti tudi več pozornosti. Poleg tega je pomembno, da si vzameš kakšno prosto minuto tudi čez dan, predvsem tiste dni, ko si najbolj v pogonu. Privošči si meditacijo, počitek ob branju knjige, zelo priporočljiv je tudi tako imenovani »power nap« (krepčilni dremež), torej od 10- do 20-minutni popoldanski spanec, ki te bo napolnil z energijo.

Po vsaki večji aktivnosti je tvoje telo dehidrirano, glikogenske zaloge pa izpraznjene. Zato je pomembno, da ga najprej čim prej dehidriraš s tekočino, obogateno z minerali (natrij, magnezij in cink). Zelo pomembno vlogo pri regeneraciji ima tudi B-vitamin.


Vitamina B3 in B12 ter magnezij prispevajo k zmanjševanju utrujenosti in izčrpanosti, magnezij prispeva k delovanju mišic, cink pa ima vlogo pri presnovi maščobnih kislin.


Ne odlašaj niti s hrano – prvi polnovredni obrok lahko zaužiješ že pol ure po vadbi. Ta naj bo sestavljen iz enostavnih ogljikovih hidratov in beljakovin. Hitra hrana torej ne pride v poštev.

Še nisi v pogonu? Mogoče so to pravi športi zate!

Najbolj priljubljen šport zadnjih sezon je nedvomno kolesarjenje. Vendar če ti poganjanje ne diši preveč, poišči tisti šport, pri katerem boš najbolj užival/-a. Ne oziraj se na modne smernice, bodi samosvoj/-a.

Ne glede na to, ali te bo zaneslo na steno ali v park - poskrbi za pravo regeneracijo!

Zavrti si kakšno virtualno vadbo, pojdi na sprehod, preizkusi se v kakšni novi disciplini – bodi predrzna in radovedna. Kickboksing? Golf? Pilates na prostem? Morda nordijska hoja ali celo ženski nogomet? Eksperimentiraj in poišči svoj pravi akcijski filter.

Pri tem pa ne pozabi: prihajajo vroči dnevi. Zato poskrbi za regeneracijo in pravo osvežitev. Mi smo našo našli v novem okusnem in poživljajočem Radlerju 0.0


Prava pomoč pri regeneraciji

Ali poznaš tisti občutek, ko po res dobrem treningu, takšnem, ki te je ožel do konca, odpreš mrzel Radler in ga spiješ na dušek? Radler je prva izbira rekreativcev, saj te res na polno odžeja.

Za letošnjo sezono so v Pivovarni Laško Union želeli ustvariti Radler, ki ne bo le osvežilen, temveč bo pomagal telesu do regeneracije. K sodelovanju so povabili tiste, ki res vedo, kaj pomeni trening na polno - slovensko nogometno reprezentanco in nogometaše Prve slovenske lige. Skupaj so tako ustvarili Union Radler 0.0 ISOTONIC, mešano pijačo iz 0.0 piva in osvežilne pijače z okusom limone ter dodanimi minerali magnezija in cinka ter z vitaminom B. Pričarali so torej pijačo, ki vsebuje vse tisto, kar potrebuješ za dobro regeneracijo telesa.

Novi Union Radler ISOTONIC je namenjen regeneraciji po intenzivnem profesionalnem ali rekreativnem športu, ko naše telo potrebuje osvežitev z manj sladkorja ter dodanimi minerali in vitamini. Vse sestavine so skrbno izbrali za največji učinek. Vitamina B3 in B12 ter magnezij prispevajo k zmanjševanju utrujenosti in izčrpanosti, magnezij prispeva k delovanju mišic, cink pa ima vlogo pri presnovi maščobnih kislin. Ne pozabi, da dobro počutje dosežemo z raznoliko in uravnoteženo prehrano ter zdravim načinom življenja.

Ko boš naslednjič premikal/-a meje svoje kondicije, preveri osvežilne in regenerativne lastnosti novega Radlerja.

Tudi navijanje je lahko naporno! In v naslednjih mesecih bo tega veliko: kolesarska dirka po Franciji, evropsko prvenstvo v nogometu, olimpijske igre … in še bi se našlo! In ko boste s prijatelji vzklikali za svojimi športnimi idoli in trepetali nad končnim izidom, bo žeja nedvomno neznosna. Tudi v teh primerih bo Radler 0.0 ISOTONIC tvoj najljubši spremljevalec.

Naročnik oglasnega sporočila je Pivovarna Laško Union


oddajte komentar

preberite tudi

To so znaki, da je vaš partner nezrel (kar vam jemlje energijo in krade čas)

Kako lahko odkrijete, če vas bo moški, s katerim se dobivate, prevaral

Pet težkih, a učinkovitih načinov za celjenje zlomljenega srca

ne spreglejte