Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Celodnevne navade za boljši spanec

Če ste mislili, da na dober spanec vplivajo le navade tik pred spanjem, se motite.

18.4.2015 ob 1:00

shutterstock_114098950.jpg

Na kakovost spanca vplivajo različne navade čez ves dan; od jutra do večera. Da boste spali bolje, upoštevajte naslednje nasvete.

ZJUTRAJ

  • Zbujajte se ob isti uri. Če se vsak dan zbujate ob različnih urah, je vaš spanec lahko resno ogrožen. Poskrbite za to, da boste vsak dan vstajali ob isti uri, kar velja tudi za vikende. Kmalu se bo vaše telo navadilo na to rutino in morda sploh ne boste več potrebovali budilke, hkrati pa bo vaše telo preplavilo več energije.
shutterstock_268319546.jpg
  • Spustite svetlobo v spalnico. Naravna svetloba bo poskrbela za to, da bo vaša notranja ura ohranila zdrav cikel. Takoj ko se zbudite, dvignite rolete, žaluzije in odgrnite zavese. To bo poskrbelo še za hitro bujenje, včasih celo bolj od kave.

  • Dihajte globoko. Če imate čas, si zjutraj privoščite kratko meditacijo z globokim dihanjem ali pa si vsaj vzemite nekaj trenutkov zase in se razgibajte. Za trenutek se ustavite, pozabite na jutranjo naglico in zadihajte.

POPOLDNE

  • Spijte zeleni čaj. Raje izpustite skodelico kave in si privoščite skodelico zelenega čaja, ki ne bo ogrozil večernega spanca, a bo kljub temu poskrbel za dodatno zalogo energije.

  • Uživajte maščobe omega 3. Nova raziskava je pokazala, da lahko redno uživanje maščob omega 3 zmanjša težave s spanjem. Za pozno malico ali zgodnjo večerjo si zato privoščite lososa, laneno seme ali avokado, ki bodo pripomogli k boljšemu spancu.
shutterstock_143975662.jpg
  • Na urnik vključite telovadbo. Pri tem ni važno, kdaj – popoldne, zvečer ali zjutraj. Važno je, da si zanjo najdete čas. Pomembno je le, da pred spanjem ne izberete preveč intenzivne telovadbe – pred spanjem je najboljša joga ali pa lahkoten tek.

ZVEČER

  • Vzemite si čas za sprostitev. Pomirite misli in telo; privoščite si sproščujočo kopel ali preberite nekaj strani knjige. Poiščite svoj način umiritve po dolgem dnevu.

  • Ognite se alkoholu. Alkohol ne vpliva dobro na spanec, saj izčrpa telo in zjutraj daje občutek še večje utrujenosti. Če že, si privoščite zgolj en kozarec vina, ki vas bo lepo uspaval. Važno je, da ne pretiravate.
  • Izključite elektronske naprave. Te lahko močno vplivajo na spanec, zato poskrbite, da jih je v spalnici čim manj oziroma naj čez noč ne gorijo.

Avtorica: B. G.

Foto: Shutterstock


oddajte komentar

preberite tudi

Starost, pri kateri ženske najlažje doživijo orgazem

To vsak moški na skrivaj občuduje pri svoji izbranki

Kaj povprečen seks spremeni v odličnega

ne spreglejte