Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Čas, ko je postalo prosjačenje za zastonj hotel nekaj normalnega

Koliko so vredni sledilci in koliko lahko stanejo?

19.2.2018 ob 9:20

blogerka_red-hands-woman-creative.jpg

Da je blogerstvo, vlogerstvo in influencerstvo postalo karierna veja, že vemo, prav tako nam je jasno, da se od tega lahko precej dobro živi, koliko pa stane odločitev za tovrstno službo?

V zadnjih letih smo bili priča bliskovitemu tehnološkemu razvoju in najbolj pomembna veščina, ki nas jo je tehnologija naučila je, da se je treba znajti. Olajšati si življenje, na katerem koli področju je to pač mogoče. Iskati bližnjice, kot radi pravimo.

Najprej potujejo, potem reklamirajo šminke

In ravno ta iznajdljivost je omogočila, da so se rodili tudi novi poklici. Digitalni analitiki, growth hackerji in konec koncev tudi influencerji. Slednji so postali ena izmed največjih polemik tega obdobja. V socialnem smislu, seveda. Ves čas se piše in sprašuje o tem, koliko ta dekleta in fantje pravzaprav zaslužijo in ali si na koncu dneva vse to sploh fer prislužijo. A pri tem se je treba zavedati, da je influencerstvo nekakšna nova vrsta oglaševanja, oglasni prostor pa je že od nekdaj plačljiv. V to, kakšne vsebine pritegnejo dovolj gledalcev in bralcev, da so kanali vredni oglaševalcev, se ne bomo spuščali. Dejstvo pa je, da je oglaševanje na ta način postalo veliko manj transparentno.

Tako so blogerji, ki smo jih pričeli spremljati, ker so veliko potovali, kar naenkrat pričeli ponujati šminke, čaje in fidgetspinnerje. So nad njimi kar naenkrat tako navdušeni? Ali so le sprejeli sodelovanje z določenim podjetjem? Najbrž. A koliko ta podjetja plačujejo in koliko sledilcev moraš sploh imeti, da si zanje zanimiv?

Znajdemo se v dilemi in podobno razmišljajo tudi na hrvaškem portalu Buro24/7, kjer so se malce poglobili v primer blogerke, ki je pred dnevi javnost razburila z jokom in stokom, ko jo je v prošnji za sodelovanje grdo zavrnil in izpostavil nek dublinski hotel.

Britanko razkritje spravilo v jok

Elle Darby se je namreč držala blogerske prakse. Želela si je na počitnice, zato je pisala hotelu, ali bi morda v zameno za objavo na njenem blogu lahko dobila brezplačno prenočišče. Veliko hotelov bi v tem primeru odgovorilo pritrdilno ali pa predlagalo svojo možnost kompenzacije, a v tem primeru se je zgodilo ravno nasprotno. Direktor hotela je prošnjo zavrnil, posnetek maila pa objavil na spletni strani ter komentiral, naj si takšni ljudje raje plačajo za stvari, ki jih želijo. Tovrstna sodelovanja so namreč dvostranski dogovor in marsikateri influencer vam bo povedal, da je potrebno poslati kar nekaj elektronskih sporočil, da naletite na pozitivne odgovore.

Živi se samo enkrat, želimo si vsega

Verjetnost, da vam bodo potencialni poslovni partnerji naklonjeni, je seveda veliko večja, če je takšna tudi baza vaših sledilcev. Chiara Ferragni se pri svojih 11 milijonih sledilcev zavrnitev skoraj da ne rabi bati, a tudi 80 tisoč, kolikor jih je imela Elle Darby, ni tako majhna številka. Kakorkoli, včasih si nikakor ne bi upali vprašati za nekaj brezplačnega, danes pa je to postalo že nekaj popolnoma običajnega. Samo enkrat živimo in želimo si vsega. Tudi če za to nimamo denarja, izobrazbe ali naziva, bomo poskušali najti način, da pridemo do želenega cilja. Ker smo iznajdljivi, kot smo omenili že na začetku.

A pri Darby ne ni pomenil še ene zavrnitve in mirno nadaljevanje življenja. Na svojem kanalu se je namreč oglasila ter komentirala nastalo situacijo. (Kaj je povedala, si lahko ogledaš v spodnjem videu.) Video je postal viralen, o njem so pričeli govoriti vsi, posledično pa je klepetanje ter opravljanje na vseh možnih kanalih obrodilo sadove. Na prepoznavnosti je pridobila Elle, skoraj cel svet pa danes pozna tudi hotel v Dublinu, ki jo je zavrnil. Dober glas seže v deveto vas, pravijo, a kot kaže, v sodobnem času slaba novica potuje mnogo dlje.

Slaba publiciteta pa tako praktično ne obstaja več, važno je le, da je se o situaciji govori, piše in šušlja, primer Darby pa je tako le lep dokaz, da to drži.

Na koncu sta, tudi če po naključju, obe strani dobili, kar sta želeli. In številke, ki so se obrnile na njunih omrežjih, so v njunem poslu neprecenljive.

Avtorica: Eva Natlačen
Foto: Pexel


oddajte komentar

preberite tudi

Zakaj je seks danes slabši, kot je bil nekoč

41-letni devičnik išče ljubezen: »Želim, da je nedolžna«

Tantrični seks za začetnike (vse, kar morate vedeti)

ne spreglejte