Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Za zdravje izjemno pomembne malenkosti

Njihov vpliv je res močan.

26.12.2016 ob 6:00

zdrava.jpg

Ob norem urniku in včasih nemogočem dnevu, skrb za zdravje hitro pristane na stranskem tiru. Ker pa je vedno bolje preprečiti, kot zdraviti, je dobro poznati nekaj drobnih korakov, s katerimi je mogoče poskrbeti, da vas to nikoli ne bo izdalo.

Več namigov za zdrav življenski slog najdete na Facebooku.

Jejte v miru

Običajno obrok vase zmečete ob računalniku. A s tem ne samo, da nevede pojeste več, kot vaše telo potrebuje, sebe tudi oropate za enega največjih užitkov v življenju, ki ga zagotavlja dobra hrana. Zato si vzemite čas, se usedite za mizo ter v miru pojejte kosilo ali malico. Hvaležni vam bosta duša in telo.

Brez napravic pred spanjem

Vedno že v postelji še enkrat pregledate, kaj se dogaja na družabnih omrežjih? Niste edini, a namesto da vaše misli obremenjujete z neštetimi objavami, upoštevajte pravilo: brez tehnologije pred spanjem. Vsaj uro pred počitkom takšne in drugačne napravice pospravite in raje preberite nekaj strani v knjigi. Prebudili se boste bolj sveži, spočiti ter boste lažje kos vsem izzivom dneva.

Vsako jutro pijte vodo z limono

Velikokrat ste že slišali o številnih pozitivnih učinkih, ki jih ima na telo vroča voda z limoninim sokom. Kaj torej še čakate? Spodbudila bo vaša prebavila, navlažila telo in poskrbela za pravo pH vrednost organizma.

Vsak dan se sprehodite

V vsakodnevni noriji na vadbo največkrat pozabite in se nanjo spomnite šele, ko odbije že (pre)pozna ura. Vaš dober namen tako splava po vodi. Še ena napaka. Če ne gre drugače, si na telefonu ali budilki nastavite alarm, ki vas bo dvignil s stola ter se za eno uro podajte na sveži zrak. Hoja vam bo zagotovo dobro dela na kratek in na dolgi rok.

Prhajte se s hladno vodo

Premorete dovolj poguma, da bi si pozimi privoščili mrzlo ali vsaj hladno prho? Če je vaš odgovor pozitiven, vam bo zdravje hvaležno. Ne samo, da boste tako pospešili obtok krvi in zmanjšali videz por, prav tako boste okrepili koncentracijo, ter izboljšali odpornost.

Povohajte agrume

Resno pomaga. Že sama aroma limon ali pomaranč ublaži občutke tesnobnosti ter izboljša razpoloženje. Če vam mandarine in pomaranče popoldne ne teknejo, pomaga tudi njihovo eterično olje.

Nitkajte si zobe

Res potrebujete razloge? Vaša sapa bo bolj sveža, vaše dlesni in zobje pa bolj zdravi. Hkrati vam ne bo več treba lagati zobozdravniku.

Vedno imejte s seboj vodo

Primerna hidratacija je osnova dobrega zdravja. Da bi ta res  bila optimalna, imejte vedno pri sebi vodo. V avtu, na avtobusu ali na sprehodu. Pekoče grlo, slaba koncentracija, tista nepojasnjena utrujenost in glavoboli bodo z njo le še preteklost.

Avtorica: M. F.
Foto: Shutterstock


oddajte komentar

preberite tudi

Tri rešitve za tri najpogostejše težave z orgazmom

Nasveti seksologinje za vroč poletni seks

Ne tangice, takšne spodnje hlačke so moškim najbolj všeč

ne spreglejte