Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Sadje in zelenjava odganjata stres

S plodovi narave ga je mogoče v trenutku pregnati.

28.3.2018 ob 9:00

!SSL
zelenjava_ThinkstockPhotos-120751679.jpg

Ste nekje v sredini popoldneva, čaka vas še ogromno dela in znova ne bo časa za jogo ali meditacijo. Nič hudega. Takšni in podobni blažilci stresa so sicer čudoviti ter učinkoviti, a vendar ob res hudih situacijah obstaja preprostejši način, ki bo pomiril vaše živce tedaj, ko nimate prav veliko časa. Kar je, priznajte, skoraj vsak dan.

Več sadja in zelenjave v prehrani je odličen način za zniževanje hormonov stresa v telesu.

Do tega so se dokopali avstralski znanstveniki, njihove ugotovitve povzema publikacija BMJ Journals. Tam so zapisali, da primerna količina dnevno zaužitega sadja in zelenjave v organizmu posameznikov, starih 45 let in več, količino stresnih hormonov v povprečju zniža za 14 odstotkov. Odstotek je še višji pri ženskah, saj se ta med zgolj žensko populacijo povzpne na 23.

PREBERITE še // Res preproste navade za zdrav življenjski slog

Če se sprašujete, kaj pomeni primerna količina, naj povemo, da gre za pet do sedem zalogajev sadja na dan. In še to: naj vas starost ne zavede. Tudi če ste mlajši, vam sadje in zelenjava lahko pomagata. Saj veste, da sta koristna v vseh obdobjih življenja. Očitno tudi z vidika premagovanja stresa.

Da, tako lahko je. Zato naslednjič, ko se boste počutili povsem na tleh, posezite po jabolku, hruški ali sadnemu smutijo. Globoko vdihnite ter začutite olajšanje.


PREBERITE še // Devet manj očitnih znakov, da ste pod hudim stresom

Avtorica: M. FL.
Foto: Thinkstock


oddajte komentar

preberite tudi

Niste nemočna žrtev in druge resnice, s katerimi bo razhod lažji

Štiri super pomembne veščine, ki jih morate osvojiti pred poroko (ali resno zvezo)

Štiri zgovorna opozorila, da morate končati razmerje

ne spreglejte

Nikoli ne zamudite vaših najljubših vsebin! Prijavite se na mične e-novice!