Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Preprosti nasveti pri pripravi obrokov za več energije

S premišljenim izborom živil in načinom priprave hrane vam bo obrok lahko dal še več energije.

13.6.2019 ob 12:32

zenska_obrok_hrana_zdravo_micna.jpg

Poletna vročina človeka izčrpa in neredko se zgodi, da zmanjka prepotrebne energije za vsakodnevne naloge. Življensko moč skušate povrniti s polnim krožnikom, a ni pomembno le kaj jeste, temveč tudi, kako jedi pripravite in kdaj se z njimi okrepčate. Womans Health takole niza nasvete za obroke, ki bodo nedvomno dosegli svoj namen.

Zeleno zelenjavo obogatite s sokom limone in olivnim oljem

Olivno olje in sok limone tvorita okusen preliv za solato, pa ste vedeli, da vitamin C poveča moč zelene zelenjave? V telesu namreč spodbuja absorpcijo železa.

Približno dvanajstim odstotkom žensk primanjkuje železa, ki je ključno za prenos kisika v vse telesne organe in prav pomanjkanje tega minerala je pogosto krivo za nizko raven življenjske energije.


Bodite pozorni na krvni sladkor

Najboljši način za konstanto raven energije je izogibanje nihanju količine krvnega sladkorja. Obroki, v katerih prevladujejo enostavni ogljikovi hidrati, denimo bel riž, bel kruh in testenine iz bele moke, povzročajo hiter porast in nato padec krvnega sladkorja, kar vodi v izčrpanost in pomanjkanje moči.

Zato omenjene nadomestite s sestavljenimi iz celih žit, ki počasi sproščajo energijo in ohranjajo konstantno raven krvnega sladkorja.


Prava hrana po vadbi

Po vadbi telesu zagotovite pravi odmerek beljakovin. Ne samo, da boste s tem spodbudili obnovo in rast mišic, prejeli boste tudi nov odmerek življenske moči.

Zato poskrbite, da bo obrok, ki ga boste zaužili po vadbi, sestavljen pretežno iz kvalitetnih beljakovin: beljakovinski smuti, jajca, ribe, kvalitetno belo meso predstavljajo odličen zalogaj po telesni aktivnosti.


Bodite pozorni na čas

Eden od največjih virov energije je kvaliteten spanec. Pozna večerja negativno vpliva na nočni počitek, bogati obroki iz enostavnih ogljikovih hidratov vodijo v nihanja krvnega sladkorja in prav tako ne govorijo dobremu spanju v prid.

Zadnji dnevni obrok naj bo zato sestavljen iz beljakovin, zdravih maščob in veliko zelenjave, pojejte pa ga vsaj tri ure preden se odpravite v posteljo.


Avtorica:
M. FL.
Foto: Thinkstock

Preberite še: 7 razlogov za pomanjkanje energije (in kako jih premagati) Ali pa: Tako te telo opozarja, da ješ premalo

Priporočamo tudi: Vsak teden pojemo za kreditno kartico mikroplastike


oddajte komentar

preberite tudi

Šest stvari, ki jih vsak moški pričakuje v zvezi (a je preveč sramežljiv, da bi to povedal)

Starost, ko ženske najbolj uživajo v seksu

Vas po seksu boli nožnica? Tu se morda skrivajo razlogi

ne spreglejte

Nikoli ne zamudite vaših najljubših vsebin! Prijavite se na mične e-novice!