Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Pet pomembnih faktorjev pri vajah za moč

Za krepitev mišic je obvezen trening, a ni vseeno, kakšnega boste izbrali in kako ga boste izvajali.

14.11.2015 ob 11:00

shutterstock_64857454.jpg

Trening je vsekakor ključen faktor pri gradnji mišične mase, ni pa edini.  Poglejte, na kaj morate biti pozorni, če želite okrepiti vaše mišice.

Pravi način vadbe. Ni vsak trening primeren za stimulacijo rasti mišic. Za takšen rezultat so primerni treningi za moč s primerno obremenitvijo. Vaje, obremenitev in rekvizite pa prilagodite svojemu telesu in za nasvet povprašajte nekoga, ki se na to spozna. Denimo trenerja v fitnesu.


Spremljajte nas tudi na Facebooku.

Napredovanje v treningu. Mišice se bodo razvijale in rasle le, če boste treninge postopno stopnjevali. S časoma bodo potrebne večje obremenitve, daljši čas vadbe ali več ponovitev. Če boste ostajali pri enaki količini in intenziteti treninga, ne boste spodbujali rasti mišic.

shutterstock_167050910.jpg

Prilagodite prehrano. Pozabite na prave učinke, če ne boste pozorni na pravilno prehrano. Za optimalni razvoj mišic potrebujete primerno količino beljakovin, ki so material za gradnjo mišične mase. Prav tako potrebujete zadosten vnos energije, da ne bi telo vseh kalorij porabilo pri treningu in bo primeren delež teh ostal za izgradnjo ter obnovo mišic.

Kvaliteten počitek. Tisto, kar mnogi zanemarijo, je dejstvo, da mišice ne rastejo med vadbo, pač pa med počitkom. Zato svojemu telesu zagotovite sedem do osem ur neprekinjenega spanja in pazite, da vas trening ne bo preveč izčrpaval. Stalno pomanjkanje spanca in primernega počitka negativno vplivata na metabolizem in s tem tudi na rast mišic.

shutterstock_133438094.jpg

Bodite vztrajni in potrpežljivi. Večina profesionalnih športnikov telovadi periodično z daljšimi odmori, ko si privoščijo celo nekaj tednov brez vadbe. Pogosto jo izpustijo, saj so preveč izčrpani ali utrujeni, a če boste vi izbrali takšno pot, vam ne bo prinesla želenih in pričakovanih rezultatov. Ne bozabite, vam šport predstavlja rekreacijo, profesionalcem pa službo. Za vas je pomembno, da ste vztrajni in disciplinirani, predvsem pa potrpežljivi.

Torej na kratko: vadite redno, pravilno se prehranjujte in počivajte. Rezultati tako ne bodo izvzeti.

Avtorica: M. F.

Foto: Shutterstock


oddajte komentar

preberite tudi

Partner si dopisuje z drugo. Je to prevara?

6 dejanj, s katerimi zaljubljene ženske prestrašijo moške

12 seksualnih tipov: kateri ste vi in kakšen je vaš popoln partner?

ne spreglejte