Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Pet nasvetov za vadbo v vročini

Ker je poletje praktično tu.

11.6.2017 ob 5:10

telovadba_ThinkstockPhotos-692591138.jpg

Namesto v družbi telovadnih naprav, ste večer preživeli v družbi dobre hrane in rujne kapljice. K počitku ste zato legli s trdnim namenom, da boste posledice veseljačenja odpravili z zgodnjim jutranjim tekom. Dnevne temperature so namreč vadbi na prostem vse prej kot prijazne. Načrti so se žal izjalovili in namesto ob šestih, ste vstali tedaj, ko je bilo sonce že visoko na nebu, pripravljenost na tek pa vas je zato minila. Vam je znano? Najbrž, a nikar obupati. Vadite lahko tudi, če je vroče. Le malce drugače, kot v hladnem vremenu.

 Več uporabnih namigov vas čaka na Facebooku.  

Preden obujete superge, si privoščite hladno prho

Misel nanjo je res vse prej, kot prijetna, a ohladila bo vašo kožo in pred samo vadbo znižala temperaturo telesa. Poskrbite, da boste zmočili tudi lase in pustite mokre. Če imate daljše, jih, preden jih zmočite, povežite v čop. Mokri lasje bodo nedvomno olajšali zadeve.

Oblecite primerna oblačila

Torej, potrebujete nekaj ohlapnega, zračnega in svetlega. V tesnih oblačilih vam bo hitro prevroče, tudi črna majica ni najboljši izbor. Ne glede na to, kako se vam ta barva poda, privablja sončne žarke v njej bo vročina veliko neznosnejša, kot v svetlih odtenkih.

tek.jpg

Ne pozabite na zaščito pred soncem

Sliši se povsem samoumevno, a presenetljivo veliko tekačev nanjo pozabi. Priskrbite si kremo z zaščitnim faktorjem, naj bo lažje teksture, da ne bo zamašila por in se boste lahko neovirano znojili. Nanesite jo na vse izpostavljene dele telesa.

Pravočasna hidratacija

To je povsem razumljivo: bolj, kot je vroče, bolj se znojite in izdatneje morate nadomeščati izgubljeno tekočino. Vendar pitje neposredno pred in med samo vadbo ne bo dovolj. Če nameravate vaditi na svežem zraku pod žgočim soncem, začnite tekočino vnašati že zjutraj in si vsaj vsaki dve uri privoščite dva do tri decilitra pijače. Najbolje vode z dodatkom soka limone z nekaj zrni soli. Med izdatnim znojenjem namreč telo izgublja tudi elektrolite, brez katerih ne more pravilno delovati.

Ne pretiravajte s časom

Običajno brez težav pretečete deset kilometrov. A kadar temperature narastejo, ne smete pretiravati. Ne obremenjujte se z ritmom, ne pretiravajte z razdaljami in med tekom pogosteje, kot sicer, hodite, ter tako telesu zagotovite priložnost za ohlajanje in preprečite, da bi se pregrelo.

Avtorica: M. FL.
Foto: Shutterstock


oddajte komentar

preberite tudi

Žgečkljiva dejstva o ženskem telesu, ki jih morate poznati

Poteze pri zapeljevanju, ki jih moški ne prenašajo

To so tvoji glavni atributi, ki privlačijo moške

ne spreglejte

Nikoli ne zamudite vaših najljubših vsebin! Prijavite se na mične e-novice!