Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Pet načinov, kako pojesti manj sladkorja

In ob tem ne občutiti abstinenčne krize.

4.8.2016 ob 7:00

sladkor_shutterstock_252443719.jpg

Ne glede na to, kolikokrat ste slišali, da je sladkor zdravju škodljiv veste, da ga je praktično nemogoče povsem izločiti iz prehrane. Ni pa nemogoče količine zaužitega znatno znižati. In to tako, da tudi tisti najbolj sladkosnedi ne boste občutili pomanjkanja.

Več koristnih nasvetov najdete na Facebooku

Ne nasedajte izdelkom z manj maščobe

Mlečni izdelki z manj maščobe se res zdijo bolj zdrava izbira, a velikokrat so zdravju celo škodljivejši od polnomastnih sadnih jogurtov, skut in podobnih dobrot. Okus, ki se zaradi odvzema sladkorja izgubi, namreč proizvajalci nadomestijo s sladkorjem. Namesto torej, da se pustite ujeti v sladkorno past, zmerno uživajte v polnomastnih zalogajih ali jih iz navadnega jogurta z manj maščobe in z dodatkom svežega sadja pripravite sami.

Uživajte več zdravih maščob

Ne samo, da izbirajte polnomastne mlečne izdelke, stopite še korak naprej in v svojo prehrano vključite več maščob. Tistih, zdravih, ki se skrivajo v oreščkih, avokadu, jajcih, rastlinskih oljih. Ta uravnavajo količino sladkorja v krvi ter zato dlje ohranjajo sitost, kar pomeni, da pol ure po obroku ne boste v omari iskali zapeljivih keksov in čokoladic.

Pijte črno kavo

Seveda, ledena kava je čudovita, vendar tako kot številni drugi napitki iz kave vsebuje veliko sladkorja. Morda boste rabili nekaj časa, da se na okus privadite, a vašemu zdravju bo najbolj prijal grenak temni napitek. Dodajte mu kanček mandljevega ali običajnega mleka, samo nikar ga ne bogatite s sladkorjem, umetnimi sladili ali s sladko stepeno smetano.

Prepoznajte skriti sladkor

V teoriji ga je lahko prepoznati, saj naj bi vendar bil naveden na embalaži. Vendar se ta skriva pod številnimi imeni. Sirup, saharoza, fruktoza, dekstroza, maltoza, slad so le nekatera poimenovanja, pod katerimi ne tiči nič drugega, kot sladkor.

Nakupujte po pameti

Sedaj že veste, da dlje, kot ste v trgovini, bolj trpita vaš pas in vaša denarnica. Zato nakupujte načrtno, z nakupovalnim seznamom ter sistematično obiskujte police, na katerih so stvari, ki jih potrebujete. Tako se ne boste razgledovali po njih in mimogrede v košaro vrgli nekaj sladkega, kar si boste z večer sicer z malce slabe vesti, pa vendarle privoščili.

Avtorica: M. F.
Foto: Shutterstock


oddajte komentar

preberite tudi

Čas za novo ljubezen? To so nasveti za zmenke po razhodu

12 stvari, ki jih v razmerju ne prenaša nobena močna ženska

Pet znakov, da je zaljubljen (in pet, da ni)

ne spreglejte