Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Koliko gibanja potrebuje telo, če osem ur sedimo v pisarni

Brez skrbi, količina je dosegljiva vsem.

18.10.2016 ob 12:05

vadba2.jpg

Veste, da ni dobro cel dan sedeti za pisalno mizo. S tem se strinja tudi znanost. Strokovnjaki so dokazali, da sedenje od devetih zjutraj do pete popoldne izjemno škoduje zdravju. Telovadba res lahko izniči škodljive učinke sedečega načina življenja, ni pa bilo do sedaj povsem jasno, koliko je za premagovanje slabih vplivov treba migati.

Več namigov za zdrav življenski slog najdete na Facebooku.  

Koliko torej?

Nova raziskava, katere rezultate povzema časopis The Lancet, ponuja idealno formulo, s katero je mogoče izničiti kvarne učinke, ki jih na telesu pušča predolgo gretje stola. Količina vadbe, ki jo za to potrebujete, je odvisna od tega, koliko v resnici presedite.

Ljudje, ki v povprečju na zadnji plati preživijo osem ur, bi se vsak dan morali gibati vsaj eno uro.

Če sedite šest ur, boste zdravje telesa zavarovali s pol urno vadbo. Strokovnjaki ob tem poudarjajo, da ne gre nujno za vadbo "v paketu", prav tako ni treba, da je intenzivna. Lahko jo razporedite preko celega dneva, zalegla pa bo že hoja.


--> Preberi več: Izničite slabe učinke sedenja

Skupina znanstvenikov, ki se je do omenjenih zaključkov dokopala, je analizirala milijon odraslih iz Zahodne Evrope, Združenih Držav Amerike in Avstralije, starejših od 45 let. S primerjavo podatkov o njihovemu načinu življenja, količini gibanja in splošnemu zdravju, so prišli do omenjenih priporoči. Ta so res nekoliko višja od nekdanjih smernic, a dosegljiva vsem.  

Zrno na zrno pogača, minuta na minuto zdravje

Misel, da bi se potem, ko se po osemurnem delavniku vrnete domov, za eno uro odpravili v telovadnco, se morda res zdi zastrašujoča. Zato vas bo potolažilo dejstvo, da je velik delež razgibavanja mogoče opraviti pred, med ali po službi. Že deset minut hoje po stopnicah, pisarni ali do restavracije, kjer malicate, se bo poznalo. Velja namreč načelo, zrno na zrno pogača. Deset minut tu, deset minut tam bo na koncu pomenilo uro ali več in telo vam bo na dolgi rok hvaležno.


--> Preberi več: Povsem brezplačni fitnes

Avtorica: M. F.
Foto: Shutterstock


oddajte komentar

preberite tudi

Kako biti še boljša ljubimka (v spalnici in izven nje)

Raziskava je pokazala: To so ljudje, ki imajo v ljubezni največkrat smolo

Seksualna pozitivnost: Kaj to je in kdo je seksualno pozitiven

ne spreglejte