Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

3 pravila za zajtrk, ki spodbujajo izgubo kilogramov

Če hočete spremeniti svoj slog, postati bolj zdravi in čili, je zdrav zajtrk nujen.

8.6.2018 ob 3:30

spinacna_omleta.jpg

Že več raziskav je namreč pokazalo, da zajtrk prebudi metabolizem, ki začne svoje delo opravljati takoj zjutraj in ne šele čez nekaj ur, ko prvič pojeste obrok. A tudi pri zajtrku veljajo pravila, če hočete od njega odnesti le najboljše. Vsekakor ne pridejo v poštev vsa živila in prenajedanje. Za lažjo organizacijo zdravega jutranjega obroka si pomagajte s tremi pravili, o katerih pišejo tudi na straneh časnika Time.

1 pravilo: jejte takoj, ko vstanete

Raziskave so pokazale, da je zajtrk najboljše pojesti od 30 do 60 minut po tem, ko vstanete. V tem času namreč najbolje izkoristite učinke metabolizma, ki bo poskrbel za najboljše "kurjenje" maščob.

S pravočasnim zajtrkom boste tudi rešili prihajajoče tegobe v dnevu – lakota vas ne bo grabila tako zelo, zato boste manj verjetno sprejemali slabe odločitve glede obrokov. Če preprosto niste oseba, ki uživa v zajtrku in ga nikakor ne more vplesti v svoj vsakdanjik, metabolizem prebudite vsaj z jutranjim smutijem.

zajtrk_v_postelji.jpg

2 pravilo: v zajtrk vključite beljakovine

Z beljakovinami boste poskrbeli za pravo sitost za nekaj ur – do dopoldanskega prigrizka. Jajca, grški jogurt in ovseni kosmiči so odlični viri beljakovin za zajtrk, zato jih skušajte jesti vsak dan.

Neka raziskava je pokazala, da ženske, ki za zajtrk jedo jajca, kilograme izgubljajo dvakrat hitreje kot ženske, ki dan začnejo z rogljičkom. Beljakovine v jajcih namreč poskrbijo za dolgotrajno zmanjšanje lakote, kar pomaga pri zaužitju manj kalorij čez dan.

jajce_na_oko.jpg

3 pravilo: dodajte banano

Zelo pomembno je tudi, da zajtrku dodate živila, ki vsebujejo tako imenovani odporni škrob. Ta namreč nudi občutek sitosti in ohranja normalno raven sladkorja v krvi, s čimer pripomore k izgubljanju maščobe.

Da bi ga zaužili dovolj, poskrbite, da bo vaš zajtrk vključeval tudi banano, ki je bogata z ogljikovimi hidrati in bo pomagala, da boste s pomočjo tega škroba presnavljali maščobe.

Živila, ki imajo enake lastnosti, so še: ovseni kosmiči, beli fižol, leča, čičerka, krompir, rjavi riž, ječmenova kaša in polnozrnate testenine.

zdrav_zajtrk_milk_shake_smuti_banana.jpg

Avtorica: B. G.
Foto: Shutterstock


oddajte komentar

preberite tudi

Žgečkljiva dejstva o ženskem telesu, ki jih morate poznati

Poteze pri zapeljevanju, ki jih moški ne prenašajo

To so tvoji glavni atributi, ki privlačijo moške

ne spreglejte

Nikoli ne zamudite vaših najljubših vsebin! Prijavite se na mične e-novice!