Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

11 preprostih korakov do lepše postave

Ne boste verjeli, kako enostavno je lahko.

26.9.2017 ob 5:05

micna_postava_ThinkstockPhotos-629588986.jpg

Iščete popoln način vadbe in prehrane, ki bi se povsem ujemala z vašim življenjskim slogom? Torej poglejte enajst preprostih trikov, ki bodo do lepe postave, odličnega počutja in dobre forme pomagali čisto vsaki. Kajti trik ni v dietah in strogih režimih vadbe, temveč v osvajanju pravih navad.

Več uporabnih namigov najdete na Facebooku.

Zastavite si realne cilje

Večji pomen, kot dolgoročnim, namenite kratkoročnim ciljem, ki pa naj bodo realni in dosegljivi. Z majhnimi koraki in doseženimi uspehi boste dobivali vedno več motivacije ter s pozitivnim pogledom na življenje prikorakali do končne postaje.

Privoščite si obilen zajtrk in lažjo večerjo

Saj poznate reklo: zajtrk naj bo kraljevski in večerja beraška. Stara modrost je aktualna tudi v sodobnem času. Študije kažejo, da je pri ljudeh, ki izpustijo zajtrk, višje tveganje za debelost, saj uravnovešen jutranji obrok varuje pred prenajedanjem.

Prav tako ni priporočljivo izpuščati večerje, saj boste lačni slabše spali in naslednji dan zato z večjim veseljem posegali po takšnih in drugačnih nezdravih prigrizkih. Res pa je, da naj bo večerja lažja. Privoščite si jo vsaj dve uri pred spanjem.

Prepoznajte lakoto

Ste vedeli, da mnogi žejo zamenjajo za lakoto? Kadar je telo dehidrirano, možgani pošiljajo enake signale, kot kadar organizmu primanjkuje hrane. Zato je pomembno, da telesu dovajate dovolj tekočine.

Kadar začutite lakoto, najprej popijte kozarec vode in počakajte nekaj minut. V kolikor bodo občutki še prisotni, si vendarle privoščite nekaj za pod zob.

fit.jpg

Pogosti manjši obroki

Ob dolgih presledkih med obroki se hitro začne oglašati želodec in neizmerna lakota vodi v neizogibno: kar koli boste pojedli, boste zaužili hitreje ter tako v telo vnesli več hrane, kot je v resnici potrebujete.

Naučite se kuhati

Ljudje so pogosto zmotno prepričani, da je zdrava hrana dolgočasna ter brez okusa. A to še zdaleč ne drži. Skrivnost tiči v pravi pripravi in začimbah, ki jih lahko, če boste jedi kuhali sami, dodajate po vašem okusu.

Poleg tega se boste oboroženi s kuharskim znanjem lažje izognili skritim pastem pripravljene hrane ali hrane v restavracijah.

Oblikujte urnik

Tedenski načrt je odlična ideja. Z njim boste lažje dosegali svoje cilje. Obroke in razpored vadbe zato načrtujte teden dni vnaprej, spreminjajte rutino, da se hrane in vadbe ne boste naveličali.

Tek denimo občasno nadomestite s kolesarjenjem, enkrat na teden pa okusen in zdrav obrok skuhajte zase in za prijatelje.

Ne bodite prestrogi

Včasih se za trud in vztrajnost malo nagradite. To ne pomeni, da lahko pojeste kilogram sladoleda, lahko pa si privoščite zalogaj vam najljubše jedi ali slaščice, čeprav ne sodita v shemo zdravega prehranjevanja.

micna_postava_ThinkstockPhotos-519860624.jpg

Omislite si manjše krožnike

Dober trik, s pomočjo katerega je mogoče preprečiti prenajedanje, je postrežba na manjših krožnikih. Enaka količina hrane bo na njih videti večja. Saj vesta, da so velikokrat oči tiste, ki so v resnici lačne in ne želodec.

Odpustite si napake

Vsi smo ljudje in ljudje grešijo. Vsak ima trenutek šibkosti, vsakomur lahko kdaj popustijo zavore.

Dovolite si napake, ne obremenjujte se pretirano z njimi ter se po njih brez slabe vesti vrnite v običajen ritem vadbe in prehranjevanja.

Razmišljajte pozitivno

Kadar vsa motivacija mine, kadar se vam dozdeva, da je vse zaman, tedaj pomislite na pozitivne stvari, ki ste jih že dosegli, ne glede na to, kako neznatne so. Spomnite se na končni cilj. Tako boste bolj zadovoljni, osredotočeni in motivirani.

Obvladajte stres

Vsi vemo, da stres črpa prepotrebno energijo in kadar je ta neizmeren, je vse, na kar mislite, hrana. Poleg tega hormon kortizol, ki se tedaj, ko ste napeti sprošča, ovira izgubljane teže in spodbuja kopičenje maščob na trebuhu.

Zato je pomembno, da se ga naučite obvladovati. Ne zgolj v prid počutja, temveč tudi zaradi boljšega zdravja in vitkejše postave.

Avtorica: M. FL.
Foto: Thinkstock


oddajte komentar

preberite tudi

Štiri dejstva o ženskem orgazmu, ki si jih večina razlaga narobe

Kako v ljubezni ne izgubiti sebe

9 tipov moških, ki se jim pri spletnih zmenkih nujno izogibajte

ne spreglejte

Nikoli ne zamudite vaših najljubših vsebin! Prijavite se na mične e-novice!