Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Vse prednosti plavanja oziroma zakaj že danes na bazen

Plavanje ne krepi le mišic, blagodejno je tudi za živčevje.

16.6.2016 ob 7:45

plavanje_4.jpg

Poletje in prihajajoče počitnice ter dopusti so tesno povezani s plavanjem. Naj bo v rekah, morju, bazenih ali jezerih, plavanje nedvomno velja za eno najbolj zdravih telesnih aktivnosti.

Več nasvetov za zdrav življenski slog najdete na Facebooku.

Za vse in vsakogar

Pozitivno vpliva na mišice, kosti, pljuča in srce ter ne obremenjuje sklepov. Zlasti je rekreacija v vodi priporočljiva za tiste, ki jih mučijo odvečni kilogrami, imajo kronične ali akutne težave s sklepi ter z razširjenimi venami.

V eni od ameriških raziskav se je celo izkazalo, da je pri ženskah, ki plavajo nekajkrat tedensko, za 30 odstotkov nižje tveganje za raka dojk. Strokovnjaki menijo, da nežna masaža vode pozitivno vpliva na njihovo zdravje.

plavanje_1.jpg

Način in hitrost velja prilagoditi sposobnostim ter znanju, vsak plavalni slog pa pozitivno vpliva na mišice. Predvsem na prsne in hrbtne. 

Ne samo za mišice

A ne le na mišice, dokazano je, da lebdenja telesa v vodi, pa naj bo v kadi, v bazenu, morju ali jezeru blagodejno vpliva na živčni sistem, premaguje stres ter negativno energijo spreminja v pozitivno.

plavanje.jpg

Najzdravilnejša je seveda z mineralnimi solmi bogata morska voda, ki razvaja tako kožo kot dihala.

Koliko in kako pogosto

Da bi plavanje kot rekreacija imelo na telo učinek, si zanj vzemite trikrat na teden pol ure časa. Če boste v vodo skočili vsak dan,  plavajte vsaj 15 do 20 minut. Ne takoj po jedi in ne kadar ste lačni ali utrujeni, verjamemo pa, da boste poleti ta čas vsak dan pošteno presegli.

Avtorica: M. F.
Foto: Shutterstock


oddajte komentar

preberite tudi

Seks po dekadah ali kaj vas čaka glede seksualne prihodnosti

Ženske spregovorile, v katerih pozah najtežje doživijo orgazem

Dimenzije vagine: Kaj je malo, kaj veliko in kaj povprečno

ne spreglejte