Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

VIDEO: Pilates vaje za krepitev trebuha

Pilates vadba z inštruktorico Martino Razinger.

28.2.2018 ob 5:45

pilates_trebuh_naslovna_20180213_120232.jpg

Dobrodošli v telovadnici Mična! Teden namenjamo pilates vajam, s katerimi krepimo celo telo, prebudimo duha, razgibamo sklepe in mišice spremenimo v dolge, tanke zaveznice, ki nam dajo moč in oblikujejo našo postavo. V petih video vsebinah vam skupaj z inštruktorico Martino Razinger predstavljamo sklope vaj za noge, roke, zadnjico, trebuh, naučili pa smo se že pravilne izvedbe priljubljene vaje Pozdrav soncu, ki si jo lahko ogledate TUKAJ.

Pilates vaje za močne roke si lahko ogledate TUKAJ.

Tokrat se posvečamo trebušnim mišicam, vse tri vaje izvajamo leže. Bodimo pozorni, da aktiviramo trebuh, pazimo, da je križ v nevtralnem položaju, pri dvigovanju trupa pa pogled usmerjen naprej. Pri vajah, ki vključujejo iztegnjene noge, bodimo pozorni, da so te ves čas pod kotom 45 stopinj, saj če jih spustimo nižje, popusti trup.

Vse TRI vaje si oglejte v VIDEU, natančnejše opise vadb najdete pod njim.

Prva vaja

Ležimo na hrbtu, noge so pokrčene in v širini naših kolkov. Z vdihom spuščamo roke nazaj do ušes, do kota 45 stopinj in z izdihom nazaj gor, zraven dvignemo trup. Pozorni smo na pogled, ki je usmerjen naravnost, brado potisnemo rahlo navznoter. Dvigi naj ne bodo sunkoviti.

Druga vaja

Še vedno smo v ležečem položaju, noge damo k sebi in potujemo nazaj, kot bi delali nazaj preval. Stiskamo spodnje trebušne mišice in pazimo, da so glava in roke ves čas na tleh. Vaje ne izvajamo z zaletom, temveč potujemo tekoče in enakomerno. Pri dvigovanju bodimo pozorni, da zadnjice ne dvigujemo proti stropu ampak po vretencih proti glavi.

pilates_trebuh_vmes_20180213_120247.jpg

Tretja vaja

Združimo roke in noge. Stegujemo noge do kota 45 stopinj. Z vdihom potujemo z rokami in nogami nazaj, z izdihom stegujemo noge. Ozavestimo, da so noge dolge, močne in špice na prstih iztegnjene. Dodamo dvig trupa, z izdihom dvignemo trup, z vdihom se vrnemo v ležeč položaj. Spet smo pri dvigu pozorni na pogled, brado pa rahlo potisnemo navzdol

Jutri se bomo posvetili mičicam na zadnjici in vam pokazali vaje za lepo oblikovano zadnjico

Avtorica: Daša Mavrič  
Video: Tina Lagler // OSM Films


oddajte komentar

preberite tudi

Dimenzije vagine: Kaj je malo, kaj veliko in kaj povprečno

Vse prednosti in slabosti seksa pod prho

Kaj pomeni, če vas v sanjah vara ali zapušča partner

ne spreglejte