Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Utrujeni po popoldanskem počitku? To so razlogi, da ta ne zaleže

Po popoldanskem počitku je velikokrat prisotna utrujenost, za katero pa ste največkrat krivi sami.

21.4.2019 ob 3:41

zenska_pocitek_popoldne_spanje_micna.jpg

Včasih ste po popoldanskem počitku kot prerojeni: polni energije in nove življenjske moči. Spet drugič imate občutek, da ste utrujeni bolj, kot ste bili preden ste si ga privoščili. Vi se sprašujete zakaj, Insider pa odgovarja, da obstaja kar nekaj dejavnikov, zaradi katerih dremež ni tako učinkovit, kot bi si želeli.

Morda ste predolgo spali

"Kadar popoldne predolgo spite, možgani preidejo v fazo globokega spanca, ki pa je ne zaključijo in zato ste po dremežu utrujeni," je pojasnil Martin Reed, strokovnjak za medicino spanja.

To je po njegovih priporočilih mogoče preprečiti na preprost način: počitek naj ne traja več kot od 20 minut do pol ure, kajti v tolikšnem času cikel globokega spanja še ne nastopi. V kolikor bi radi počivali dlje pa poskrbite, da boste spali vsaj 90 minut. Tako bodo možgani zaključili celo fazo globokega spanja in se boste zbudili spočiti.

Med počitkom se spočije telo, ne pa tudi možgani

"Možgani delujejo drugače, kot drugi deli telesa," je povedal Steven Olmos, specialist za motnje spanja in dodal, da je prva faza spanja namenjena obnovi in regeneraciji ostalega dela telesa, druga, globlja pa služi obnovi in počitku možganov.

Kratek počitek torej pomaga premagati fizično, ne pa tudi mentalne utrujenosti.
Tudi v tem primeru pomaga daljši, 90 minutni dremež, pazite le, da si boste nastavili budilko, da možgani ne bi prešli v novo fazo globokega spanja, ki bo predčasno prekinjena.

Počitek v postelji možgani povezujejo z nočnim spanjem

Počitek proti večeru ni najboljša ideja, saj po njem ponoči ne boste mogli spati. "Najbolje si ga je privoščiti v zgodnjih popoldanskih urah, tako ne bo vplival na kvaliteto nočnega spanca," meni Reed, ki dodaja, da popoldanski odmor v postelji ni najboljša ideja:

"Možgani v tem primeru popoldanski dremež povežejo z nočnim spanjem. A ker je počitek v vsakem primeru krajši, so po njem zmedeni, vi pa prav takšni. Bolje si ga je zato privoščiti na kavču ali drugem ležišču, postelja v spalnici naj bo samo za nočno spanje."

Avtorica: M. FL.
Foto: Thinkstock

Preberite še: Zato se vam lasje hitro zmastijo ali pa Ste ves čas lačni? To so (najbolj verjetni) razlogi za to.

Priporočamo tudi: Nataša Mernik: Celulit, strije, znamenja in brazgotine niso napake


oddajte komentar

preberite tudi

Pet nasvetov, ki vajino zvezo varujejo pred razhodom

Pet spolnih praks, ki jih v morate poskusiti (in šest precenjenih)

Česa kljub želji, da bi vas ljubil, ne smete početi

ne spreglejte