Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Tri najpogostejše napake, ki jih ženske počnejo s tehtnico

Če spremljate in nadzorujete svoje kilograme, potem se pri tehtanju izognite tem napakam.

21.7.2021 ob 7:05 | Foto: Gettyimages | Avtor: Da. M.

Tri najpogostejše napake, ki jih ženske počnejo s tehtnico

Nekatera dekleta prisegajo na redno tehtanje in spremljanje svojih kilogramov, druga tehtnice niti nimajo doma in spremembe vidijo šele, ko težje zapnejo svoje najljubše kavbojke.

A pri načrtnem hujšanju je tehtnica koristno orodje, s katerim vodimo svoj napredek. Lahko se tehtamo vsak dan, lahko določimo dan v tednu ali pa se tehtamo na vsake dva dni. Kakorkoli pa obstaja velika verjetnost, da povsem napačno odmerimo svoje kilograme.

Spoznajte nekaj zank, zaradi katerih morda ne boste dobili povsem natančnih rezultatov in boste posledično lahko razočarani.

Tehtanje zvečer

Zvečer je naše telo še v polnem pogonu s prebavljanjem vse hrane, ki smo jo zaužili čez dan. Številke na tehtnici so zato lahko višje kot zjutraj, ko strokovnjaki predlagajo, da je najboljši čas za tehtanje. Če se boste tehtali še pred zajtrkom, so lahko številke pravzaprav zelo spodbudne za zdravo prehranjevanje skozi cel dan.

 

Tehtanje v oblačilih

Če se boste tehtali v oblačilih, ki ste jih oblekli za v službo, bo rezultat lahko tudi več kot en kilogram višji od realnega. Morda se vam ne zdi veliko, a v procesu hujšanja je vsak gram manj lahko odlična motivacija za nadaljevanje z zdravo rutino. Pomembno je, da vemo pri čem smo.

Tehtanje po telovadbi

Veliko je takšnih, ki se tehtajo po telovadbi, celo veliko fitnes centrov ima tehtnico za svoje stranke. A rezultat, ki se vam bo prikazal ne bo pravi, saj bo tisti hip prikazal le izgubo vode, kar pa je odvisno tudi od tega, koliko se nekdo znoji. In ko bi naslednje jutro stopili na tehtnico, bi bile številke povsem drugačne. Dolgoročno je takšno tehtanje torej lahko nespodbudno.

Sicer pa, številke na tehtnici so še najmanj pomembne pri doseganju dobrega počutja in zdravega telesa. Kar šteje je, kako se počutimo, kako fizično pripravljeni smo in ali smo poskrbeli, da so naši obroki sestavljeni iz zdravih živil. Od tu naprej bo zadovoljstvo prišlo samo od sebe.

Preberite še: Kako se znova motivirati, spraviti v pogon in vrniti v formo? (odgovarja slovenski kineziolog)

Morda vas zanima tudi: 15 razlogov, da ne morete shujšati


oddajte komentar

preberite tudi

Popolna dolžina oralnega seksa

Trije najpogostejši razlogi, zaradi katerih se končajo razmerja

Okusi se spreminjajo: Tako je danes videti idealen moški

ne spreglejte