Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Sedem opozoril, da slabo skrbite zase

Čeprav morda menite drugače, določeni znaki opozarjajo, da bi morali bolje skrbeti zase.

9.11.2020 ob 5:45 | Foto: Gettyimages | Avtor: M. FL.

Sedem opozoril, da slabo skrbite zase

Če vas ne pesti nobena od očitnih težav z zdravjem, ste lahko srečni. A kljub temu, da ste načeloma zdravi, je dejstvo, da je zadeve vselej mogoče izboljšati.

Zlasti, če opažate nekatere pokazatelje, ki zgovorno pričajo, da bi morali bolje skrbeti zase. Katerih ne bi smeli ignorirati, opozarja Reader’s Digest.

Vaš libido je nizek

Libido v še tako izpopolnjujočem in srečnem razmerju niha, a če se vi sploh ne morete več spomniti, kdaj ste se z veseljem predali strastnemu objemu je čas, da ukrepate.

Trajno nizek libido je velikokrat posledica hormonskega neravnovesja in je zato primerno o njem obvestiti zdravnika. Zlasti, če ga spremljajo stalna utrujenost, malodušje, pridobivanje teže in podobno, s čimer se je treba spoprijeti pri koreninah, torej pri vzpostavljanju ravnovesja hormonov.

Vedno ste napeti

Vzrokov za napetost v sodobnem življenju ne manjka, zato je treba poznati načine, s katerimi lahko omilite delovanje hormona kortizola.

Kadar je tega v krvi stalno preveč, ogroža zdravje, saj spodbuja telesna vnetja, viša krvni tlak, vodi v nizko samozavest, povzroča kronično utrujenost, skratka, ima večplasten vpliv, ki ga je treba zatreti še preden se pokažejo prvi učinki kroničnega stresa na fizično ter mentalno zdravje.

Vedno ste utrujeni

Če se vam kljub temu, da vsako noč spite dovolj, dozdeva, da nikakor ne morete premagati utrujenosti, je čas za ukrepanje.

Stalna utrujenost, ki ni posledica pomanjkanja spanca, je lahko odraz katere od motenj spanja, med drugim spalne apneje, zaradi katere med spancem prihaja do prekinitev dihanja.

 

Pogosta in nepremagljiva utrujenost je včasih posledica previsokega ali prenizkega krvnega tlaka, pomanjkanja železa v krvi, hormonskega neravnovesja, nepravilnega delovanja ščitnice in še bi lahko naštevali. Zato bi ji vsekakor, v kolikor traja daljši čas, morali nameniti primerno pozornost, poiskati razloge zanjo ter jih odpraviti.

Pogosto občutite krče v nogah

Ob pogostem sedenju ali stanju v enem položaju se neredko pojavijo krči v nogah, zato je v tem primeru priporočljivo spodnje okončine vsake toliko razgibati.

V kolikor pa za krče ne najdete posebnega razloga, so najbrž posledica pomanjkanja magnezija v telesu, kar lahko sčasoma vodi v resnejše težave z zdravjem, med drugim v nepravilnosti srčnega ritma.

Veliko magnezija se nahaja v mandljih, bučnih semenih, zeleni zelenjavi in bananah, ki so lahko prva rešitev ob omenjenih težavah, če pa se stanje ne izboljša, se o njih posvetujte z zdravnikom.

Mravljinčenje v rokah

Občasno mravljinčenje ni razlog za zaskrbljenost. Če pa je ta občutek zaznaven pogosto ali celo vedno, morda opozarja na pomanjkanje vitamina B12.

V kolikor je stanje prisotno daljši čas, lahko resno ogrozi zdravje, zlasti slabo vpliva na delovanje živčevja.  Zato prehrano obogatite z jajci, mesom in mlečnimi izdelki, saj so viri vitamina B12 praviloma živila živalskega izvora. Posameznikom, ki se jim izogibajo, preostanejo z njim obogatena prehranska dopolnila.

Izjemno suha koža

V hladnejšem delu leta je suha koža pogost pojav, ki ga lahko odpravite s primerno nego. Če ta ne obrodi sadov, se zazrite v svoje jedilnike in se prepričajte, da je na njih dovolj omega tri maščob.

Te so nepogrešljive za številne procese v telesu zato poskrbite, da jih boste z oreščki, mastnimi ribami, rastlinskimi olji, avokadom zaužili dovolj.

--> Bolj natančen seznam najbolj hranljivih živil za svojo kožo najdete tukaj.

Popoldne ste vedno utrujeni

Popoldanska utrujenost sicer ni redka, v ozadju te pa je večkrat, kot pomanjkanje spanca, neprimerna prehrana, zlasti v dopoldanskem času. S tega vidika so odsvetovana živila, ki vsebujejo enostavne ogljikove hidrate. Ob njih krvni sladkor hitro naraste, hitro pa tudi pade, posledično se pojavi izčrpanost.

Namesto, da bi se tedaj zatekli h kofeinu, raje dopoldanske in jutranje obroke obogatite z vlakninami, kvalitetnimi beljakovinami, zdravimi maščobami in sestavljenimi ogljikovimi hidrati, ki bodo energijo zagotavljali vse do večera.

Preberite še: Zakaj v času virusnih okužb hoditi (več) ali deset izjemnih učinkov hoje

Morda vas zanima tudi: Napake v kuhinji, s katerimi najpogosteje ogrožate zdravje


oddajte komentar

preberite tudi

Izpovedi prostitutk: Deset res bizarnih zahtev njihovih strank

Pet razlogov, zaradi katerih inteligentni pogosto ostajajo samski

Ne ljubezen in ne seks, to je ključno za zadovoljstvo v zvezi

ne spreglejte