Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Sedem razlogov, zaradi katerih ne morete zaspati

Zaradi njih boste slabše spali.

14.8.2017 ob 5:15

kopel.jpg

Oblekli ste mehko in udobno pižamo, ugasnili televizijo in smuknili med rjuhe. A nato v postelji ležite budni ter se nemirno obračate. Kaj se dogaja? Morda vas katera od sledečih sedmih večernih aktivnosti ovira pri počitku. Čemu se temu v prid pozno zvečer raje odpovejte?

Več uporabnih napotkov najdete na Facebooku

Vroči kopeli

Dolga, sproščujoča, vroča kopel se zdi po napornem dnevu res odlična ideja, vendar, preden se potopite v mehurčke, pomislite še enkrat. Strokovnjaki organizacije National Sleep Foundation opozarjajo, da se temperatura telesa zvečer nekoliko zniža, s tem se organizem pripravi na spanje. Namakanje v vroči vodi na drugi strani telo segreva in s tem prebuja. Zato kopel raje izpustite, ali si jo privoščite vsaj dve uri pred spanjem.

Čokoladi

Nič ni narobe, če se po večerji razvajate z dvema, tremi koščki temne čokolade, tik pred spanjem pa se ji raje odpovejte. Sladkor v njej namreč dvigne krvni sladkor, kar ne govori počitku v prid.

Igranju s psom

Bodimo natančni: nežno razvajanje in božanje vašega kužka je celo pomirjujoče, a intenzivna igra ali dolgi sprehodi tik pred počitkom niso dobrodošli. Neposredno po njih boste le težko potonili v spanec. Raje svojega kužka na dolg sprehod z zabavnimi igricami odpeljite takoj po večerji, torej vsaj nekaj ur preden nameravate v posteljo.

Vinu

Ne skrbite, nočemo vam vzeti veselja do večernega kozarčka, vendar če imate težave s spanjem, vsaj dve uri pred počitkom pozabite na alkoholne pijače. Kajti: alkohol negativno vpliva na spalni ritem in čeprav boste pod njegovim vplivom hitro zaspali, bo spanec plitek, ponoči boste zaradi njega najbrž morali na malo potrebo in se zjutraj zbudili povsem neprespani.

Telovadbi

Počasna, umirjena in sproščujoča joga je povsem sprejemljiva. Težje, intenzivnejše kardio vaje pa raje pustite za zjutraj. V nasprotnem primeru bo vaše srce pred spanjem preobremenjeno, hkrati bo po vaših žilah plul adrenalin, vi pa se boste zvečer nemirno obračali po postelji. Če se k počitku opravljate ob desetih, z vadbo boksa zaključite najkasneje ob osmih.

Čaju

Pravi čaj ali drugi napitki s kofeinom so velik ne. Vendar celo zeliščni čaji tik pred spanjem niso najboljša ideja, zlasti če morate ponoči pogosto vstajati in skočiti na malo potrebo. Zato neposredno pred počitkom pozabite na tekočino (da, tudi vodo). Prihranite hidratacijo za naslednje jutro.

Pisanju prijateljici

Res si je prijetno zvečer še malo dopisovati, a pomislite še enkrat. Saj veste, kaj se bo zgodilo, če boste prijateljici neučakani povedali, kaj se vam je zgodilo v petek zvečer: zasula vas bo z emotikoni, vprašanji in preden se boste zavedali, bo ura dve zjutraj, vaši možgani pa zaradi modre svetlobe, ki sije iz ekrana vaše napravice, povsem prebujeni. Verjemite, bolje je z novicami počakati na naslednji dan.

Avtorica: M. FL.
Foto: Thinkstock


oddajte komentar

preberite tudi

To so tvoji glavni atributi, ki privlačijo moške

Trije jasni znaki, da ljubite napačnega

Ne zanemarite njegovih bradavičk in drugi namigi za res vroč seks

ne spreglejte

Nikoli ne zamudite vaših najljubših vsebin! Prijavite se na mične e-novice!