Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Probiotike bi morali uživati v tem delu dneva

Pravočasno jemanje probiotikov omogoča maksimalen izkoristek teh snov.

7.12.2019 ob 5:40 | Foto: Gettyimages | Avtor: M. FL.

!SSL
Probiotike bi morali uživati v tem delu dneva

Probiotiki so koristni mikroorganizmi, ki ne zagotavljajo le dobre prebave, temveč med drugim vplivajo tudi na odpornost in s tem na splošno zdravje. Njihov najboljši vir so fermentirana živila, denimo kislo zelje, jogurt, kefir, kombuša, v nekaterih primerih pa so dobrodošli tudi v obliki dodatkov prehrani.

Zlasti, kadar ste soočeni s katero od prebavnih težav: bruhanje, driska, zaprtje ali kadar ste zaradi bakterijske okužbe primorani jemati antibiotike.

Pred jemanjem probiotičnih dodatkov prehrani se je priporočljivo posvetovati z zdravnikom, ki bo svetoval najprimernejše. In ko se boste z njimi založili, upoštevajte tudi dejstvo, da obstaja del dneva, v katerem je najbolje zaužiti priporočeni odmerek.

Kako dolgo jemati probiotike?

"Dokler jemljete antibiotike oziroma dokler se prebavne težave ne umirijo, je treba probiotike prehrani dodajati vsak dan," je za Women's Health povedala dietologinja Tamara Freuman. Kajti ti po njenih besedah ne ostanejo v organizmu, temveč se z blatom izločijo.

Kdaj je najboljši čas?

"Idealni čas za jemanje probiotikov je zvečer pred spanjem. Prebavila ponoči delujejo z zmanjšano močjo in tako lahko probiotične kulture v organizmu ostanejo celo noč ter tam opravljajo svojo nalogo," svetuje gastroenterologinja Patricia Raymind.

Jih je primerno kombinirati z drugimi zdravili?

Četudi antibiotike ali druga zdravila uživate zjutraj, je s probiotiki pametno počakati do večera. Kajti, kot rečeno, bodo tako dobre bakterije v organizmu ostale dlje in bodo imele na prebavila ter na zdravje na sploh, najboljši učinek.

Skratka: Najbolje je prehranske nadomestke s probiotiki uživati pred spanjem. Preden se odločite zanje, pa se posvetujte z zdravnikom, ki bo glede na vaše zdravstveno stanje in način prehranjevanja presodil, ali jih je sploh smiselno dodajati prehrani.

Preberite še: Za močan imunski sistem: domač grški jogurt (recept)

Morda vas zanima tudi: Sedem živil, ki škodujejo in šest takšnih, ki koristijo prebavi


oddajte komentar

preberite tudi

Da spletni zmenki ne bodo prinesli razočaranja

Vroči erotični trendi, ki bodo v letu 2020 velik hit

Sedem tipov moških, s katerimi nikoli ne boste srečni v ljubezni

ne spreglejte

Nikoli ne zamudite vaših najljubših vsebin! Prijavite se na mične e-novice!