Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Najboljši dodatek ovseni kaši za daljši občutek sitosti

Ovsena kaša je zvezda zajtrka, s preprostim dodatkom pa prinaša še več pozitivnih učinkov.

9.5.2021 ob 5:40 | Foto: Gettyimages | Avtor: M. FL.

Najboljši dodatek ovseni kaši za daljši občutek sitosti

Oves je žitarica, ki je tesno povezana z zdravim in hranljivim zajtrkom. Ovsena kaša ne samo, da pričara okusen prvi dnevni obrok, temveč poskrbi tudi za boljše zdravje.

Dokazano je namreč da oves, oziroma izdelki iz njega, med drugim pozitivno vplivajo na zdravje srca in s tem podaljšujejo življenje.

Ovsena kaša je že sama po sebi zdravo živilo, saj organizmu zagotavlja veliko vlaknin in številne vitamine ter minerale, na žalost pa se, kadar je v jutranji skodelici zgolj ta, kaj kmalu oglasi lakota. To je mogoče preprečiti s preprostim dodatkom tej jedi.

Nepogrešljive maščobe in beljakovine

Nasvet za Eat this not that ponuja prehranska strokovnjakinja Rachel Paul:

"Ovsena kaša je sama po sebi zdravo živilo, ki sitosti žal ne zadržuje prav dolgo. Kadar pa je združena z dobrim virom beljakovin in zdravih maščob, dlje opravlja svojo nalogo. S tega vidika je en najboljših dodatkov denimo kikirikijevo maslo ali maslo iz drugih oreščkov."

 

Ta nasvet podpira tudi znanost: maščobe in beljakovine so dvoje hranljivih snovi, ki sitost zagotavljajo daljši čas. Maščobe denimo dolgo ostanejo v prebavnem traktu kar pomeni, da več ur odvajajo energijo telesu. In medtem, ko maščobe ohranjajo sitost, beljakovine zavirajo sproščanje hormona lakote grelina, katerega telo začne izločati tedaj, ko potrebuje nov zalogaj hrane. S primernim dnevnim odmerkom beljakovin, je sproščanje grelina mogoče znatno znižati in s tem ublažiti občutek lakote.

Ker ovsena kaša sama po sebi ne vsebuje ne beljakovin ter ne maščob, je zajtrk z njo veliko bolj krepčilen in zadovoljujoč, kadar so te snovi dodane skodelici jutranjega obroka.

Drobne spremembe, opazni učinki

Tu stopi v igro kikirikijevo maslo. Prav tako se hranilna vrednost kaše poviša, kadar pri kuhanju namesto vode uporabite mleko, ji dodate oreščke, semena, proteinske praše, grški jogurt, jajca ali zgolj jajčne beljake.

S premišljeno izbranimi dodatki boste po zajtrku z ovseno kašo nedvomno siti do malice. Preprosta ideja: dodajte ji žlico kikirikijevega ali mandljevega masla in jo za odmerek vitaminov ter mineralov posujte še z jagodičevjem. Okusno, zdravo in krepčilno.

Preberite še: Skrivna sestavina za popolna umešana jajca

Morda vas zanima tudi: Kaj se zgodi, če vsak dan jeste ovsene kosmiče


oddajte komentar

preberite tudi

Ideje za dober seks v vročinskem valu

Tri rešitve za tri najpogostejše težave z orgazmom

Nasveti seksologinje za vroč poletni seks

ne spreglejte