Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Pet vrst počitka, ki pripadajo vsakemu

Spoznajte oblike počitka, za katere bi si moral znati vsak vzeti čas.

19.11.2021 ob 5:15 | Foto: Gettyimages | Avtor: M. FL.

Pet vrst počitka, ki pripadajo vsakemu

Strinjali se boste, da vsak potrebuje počitek in trenutke za stvari, ki mu prinašajo pomiritev, zadovoljstvo in sprostitev. Pa res poznate vse vrste počitka, ki vam pripadajo in za katere bi si morali vzeti čas?

Za nekatere večkrat, za druge enkrat na dan in za tretje sicer malo redkeje, vsi pa govorijo v prid dobrega čustvenega, duševnega in fizičnega zdravja. Takole vse ključne vrste počitka niza Mind Body and Green.

Čas za odmor

Izgorelost je vse večja težava tako posameznikov kot družbe. Izgorelost je največkrat posledica prezaposlenosti in preobremenjenosti ter prevzemanja nase preveč odgovornosti brez zdravih meja.

Posledično zmanjka časa za počitek, ki pripada čisto vsakemu. Kratke pavze med delom, daljši odmor po zaključku delovnega dne, občasne tedenske počitnice, vse to sodi med odmor, ki so ga morate privoščiti. Da ne bi na koncu trpelo vaše zdravje.

Čas za samega sebe

Eno je preživljanje prostih trenutkov v družbi, drugo je čas, ki ga posameznik nameni le sebi in svojim ponotranjenim potrebam.

 

Človek v samoti lahko razmišlja in se posveča sebi, svojim občutkom, analizi preteklosti, na podlagi katere lahko nasnuje načrte za prihodnost. Čas samo zase omogoča boljše poznavanje sebe in svojih notranjih vzgibov ter postavlja temelje za zdrave meje in za kvalitetnejše odnose z drugimi.

Čas za spanje

Spanje je neprecenljiva in nenadomestljiva sestavina življenja. V nobenem primeru ne bi smeli časa, ki naj bi bil namenjen spanju, posvečati nečemu drugemu.

Prava količina spanca ne zagotavlja le fizičnega počitka, temveč je odgovorno tudi za dobro delovanje možganov in za duševno ter čustveno zdravje.

Čas v naravi

Lahko ga združite s časom, ki ga namenite samemu sebi ali s časom, ki je namenjen počitku. Vseeno je, pomembno je le, da si vsak dan vzamete kakšno urico za bivanje v naravi. Kajti naravno okolje je tisto, ki ga naše misli in telo še kako potrebujejo. Izgovor, da za to ni časa, odpade, kajti včasih je za vpliv narave na zdravje ter počutje dovolj že deset minut tesnega stika z njo.

V naravi se povežemo z našo prvobitnostjo, se sprostimo, spočijemo čutila, se nadihamo zraka in zbistrimo misli. Čas v naravi je čas, ki je neprecenljiv za naše zdravje in počutje. Pa naj gre za meditacijo pod drevesom, za sprehod po gozdu, za tek čez drn in strn ali za posedanje v parku.

Čas z drugimi ljudmi

S prijatelji, člani družine, vseeno je, s kom, pomembno je, da se družite tudi zgolj iz zadovoljstva ter ne le zato, ker ste v to primorani denimo na delu. Ljudje smo socialna bitja in le v družbi lahko razvijemo vse kvalitete.

Ob tem prava dobra družba nudi svojstveno zavetje, ko smo žalostni, spodbudo, ko jo potrebujemo, in velikokrat priložnost za veselje. Druženje je torej še ena vrsta počitka ali odmora, na katerega nikoli ne bi smeli pozabiti.

Preberite še: 5 neobičajnih, a učinkovitih namigov za boljše zdravje

Morda vas zanima tudi: Kaj lahko storite že danes, da jutri ne izgorite?


oddajte komentar

preberite tudi

Naj bom v očeh drugih še takšna packa, poskrbela bom zase (iskrena izpoved)

Pet laži, ki si jih govorijo ljubice

Ženske, takšnim moškim se izogibajte v velikem loku!

ne spreglejte