Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Nasveti, kako se brez pregreh držati diete

Se težko držite novih zdravih navad glede prehrane? Morda vam pomagajo ti nasveti.

31.10.2015 ob 11:00

shutterstock_148438343.jpg

Sprejetje novega, bolj zdravega življenjskega stila je velik korak in pomembna odločitev, ki se vam bo na dolgi rok obrestovala, a vsak začetek je težak. Če se soočate z napadi lakote in se težko zadržite, da ne bi pojedli vsega, kar vam pride na pot, si pomagajte z našimi nasveti.


Že slediš Mični na Facebooku?

Rešite se vseh skušnjav. Če (še) ne znate reči ne, iz svoje kuhinje čimprej odstranite čisto vso nezdravo in predelano hrano. Če ne bo na dosegu rok, bo kmalu izginila tudi iz vaših misli.

Kupite manjše krožnike. Tudi, če jeste samo zdravo hrano, si lahko škodujete, če je pojeste preveč. Sitost do te mere, da komaj dihate, ni zdrava, zato imejte porcije pod nadzorom. Pri tem vam lahko pomaga optična prevara manjšega krožnika.

shutterstock_81718321.jpg

Načrtujte vnaprej. Če boste vnaprej naredili načrt, kaj boste jedli in se tega načrta tudi držali, bo to recept za uspeh. Kadar pa pričakujete, da se malce slabši hrani ne boste mogli izogniti (denimo na kakšnem dogodku), poskrbite, da boste že dneve pred tem jedli predvsem zdravo.

Trikrat globoko vdihnite. Pred vsakim obrokom trikrat globoko zajemite sabo. To vam bo pomagalo, da se boste hrane lotili mirneje in počasneje. S tem boste preprečili prenajedanje.

Jejte doma pripravljene obroke. Seveda lahko zdravo jeste tudi v restavraciji, a to je težko ugotoviti, saj ne vidite, kakšne sestavine uporabljajo. Z domačimi obroki pa imate to pod nadzorom, prav tako velikost porcij, ki v restavracijah velikokrat presega zdravo mero.

shutterstock_294750755.jpg

Usedite se. Nepremišljeno grizljanje hrane v stoje pred hladilnikom je magnet za kopičenje kilogramov, zato si za obrok vedno vzemite čas. Usedite se ze mizo in si privoščite nekaj miru. Naša življenja so že tako preveč stresna. Vsaj prehranjevanje naj bo umirjeno.

Preizkusite "prehranski polčas". Kadar imate pred seboj poln krožnik, vaši možgani mislijo, da treba pojesti čisto vse, čeprav bi bili siti in zadovoljni že s polovico. Preizkusite, če pri vas to drži. Pojejte polovico obroka, odložite pribor in počakajte 10 minut. Če boste še lačni, pojejte do konca, sicer pa preostanek shranite za malico za naslednji dan. Morda boste presenečeni, kako hitro ste lahko siti.

Avtorica: B. G.

Foto: Shutterstock


oddajte komentar

preberite tudi

Kaj pomenijo sanje o orgijah, prevari ali vrnitvi k bivšemu

Kako biti še boljša ljubimka (v spalnici in izven nje)

Raziskava je pokazala: To so ljudje, ki imajo v ljubezni največkrat smolo

ne spreglejte