Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

NAREDI SAMA: Kvinojina pica brez glutena

Brezglutensko kvinojino pico, ki ima visoko biološko vrednost pripravite zelo enostavno. Pa še tako zelo je slastna!

21.9.2015 ob 8:00

kvinoja.jpg

Kvinoja je starodavna žitarica, ki ne vsebuje glutena, zato je posebej dobrodošla v brezglutenski dieti kot hranljiva in okusna alternativa. Pomaga pri uravnavanju vode v telesu in hkrati izboljšuje delovanje ter obnavljanje prebavil, ima pa tudi visoko biološko vrednost. Vsebuje popolno razmerje vseh osmih aminokislin, ki so nam potrebne za razvoj in obnavljanje celic.
Zaradi visoke prehranske vrednosti se kvinoja priporoča v vegetarijanski prehrani, je lahko prebavljiva in ima značilen okus po oreščkih.

Priprava kvonojine pizze je zelo enostavna:

Predpriprava: Kvinojo lahko pripravite kar surovo, brez kuhanja, tako da jo pred uporabo  6-8 ur namakate v vodi. Mi smo ta postopek pospešili in jo na hitro pokuhali.
Čas priprave: cca. 1 ura

Sestavine za testo iz kvinoje:

  • 3/4 skodelica kvinoje
  • ¼ skodelica vode
  • ½ žličke pecilnega praška (lahko tudi brez)
  • ¼ skodelice olivnega olja
  • začimbe: timijan, rožmarin, origano
  • žlička »domače vegete«


Sestavine za nadev:

  • paradižnikova omaka
  • zelenjava ( po želji)
  • sveža bazilika
  • nariban sir
kvinoja1.jpg

1. Kvinojo na hitro pokuhajte, tako, da je še vedno malo trda. Ko voda zavre še cca. 5-8 min.

kvinoja2.jpg

2. Medtem ko se kvinoja kuha pripravite okrogel pekač in ga obložite z dvemi plastmi peki papirja. Obe plasti papirja naoljite. Dve plasti potrebujete zato, ker je potrebno med pečenjem testo obrniti, da se popeče še na drugi strani.

kvinoja3.jpg

3. Kvinojo odcedite in pripravite ostale sestavine.

kvinoja4.jpg

4. Kuhano kvinojo skupaj z oljem, vodo, domačo vegeto in začimbami stresite v blender. Če je zmes preveč  trda, po občutku, dodajte še malo vode. Dobiti morate dokaj gosto zmes, ki pa mora biti gladka in kremasta.

kvinoja5.jpg

5. Zmes, ki je na izgled kot debela palačinka, nadevajte v pekač, ki ste ga že prej obložili s peki papirjem. Približno 10-15- min (odvisno od debeline testa) pecite v pečici ogreti na 230 °C. Nato testo vzemite iz pečice, ga previdno obrnite in zopet za 10-12 minut postavite nazaj v pečico. Pripravljeno testo mora biti zunaj hrustljavo, znotraj pa je še vedno malo mahko.

kvinoja6.jpg

6. Testo je sedaj pripravljeno da ga obložite s svojimi najljubšimi sestavinami in ga še za cca. 10 min, postavite nazaj v pečico.
7. Kvinojino pizzo vzemite iz pečice in počakajte, da se malo ohladi, šele potem jo razrežite.

kvinoja7.jpg

P.S.: Mmm, mljask, kvinojina pizza je tako okusna, da jo z veseljem uživajo tudi zapriseženi ljubitelji navadne pizze.

Za lažjo pripravo si oglejte tudi video:

Avtorica: Petra Furlan

Foto in video: P. F.


oddajte komentar

preberite tudi

Ne ljubezen in ne seks, to je ključno za zadovoljstvo v zvezi

Spoznajte jih: sedem znakov, da je dober v postelji

5 dejstev o ženskah, ki bi jih moral razumeti vsak moški

ne spreglejte