Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Najpogostejši razlogi za trdovratne obloge na trebuhu (1.del)

Včasih so zadeve mnogo bolj zapletene, kot se zdi na prvi pogled.

13.5.2019 ob 4:10

mascoba_trebuh.jpg

Kljub redni vadbi in pravilni prehrani se maščobe na trebuhu nikakor ne morete znebiti. Zato, ker se vzroki zanjo velikokrat ne skrivajo v nepravilni prehrani in nezadostni telesni aktivnosti.

Ker morate, če jih hočete odpraviti, prave razloge najprej spoznati poglejte, kateri so po mnenju učiteljice joge Libby Limon in strokovnjakinje za fitnes Lucy Miller najpogostejši.

1 Stres

En največjih in najpogostejših krivcev za prekomerno količino maščobe na trebuhu je stresen način življenja, zato bi se, v kolikor vam povzroča težave, morali čim večkrat sprostiti.

"Stresni hormon kortizol igra veliko vlogo pri kopičenju maščobnih oblog na področju trebuha. Vzroki za stres so preštevilni: od izčrpanosti do konfliktov na delu, družinskih težav, težav v zvezi," pojasnjuje inštruktorica joge. Rešitev je primerno sproščanje z meditacijo, jogo, sprehodi v naravi.

S čimer koli, kar vas pomirja in vsaj za nekaj trenutkov odpihne temne misli ter vas navda s pozitivno energijo.


2 Sladkor

"Prehrana z visokim deležem sladkorja prav tako povzroča kopičenje trdovratne maščobe na trebuhu. Te se je težko znebiti in ostaja tam tudi, če pazite na kalorije in ne jeste preveč," pojasnjuje Limonova.

Millerjeva se z njo strinja in dodaja, da velja temu v prid zmanjšati količino sladkorja v prehrani, ob tem pa tudi količino nasičenih maščob in jedi iz bele moke oziroma vse enostavne ogljikove hidrate. Nadomestite jih z nemastnim mesom, nenasičenimi maščobami in polnozrnatimi živili.

trebuh_micna_ThinkstockPhotos-479181564.jpg

3 Pomanjkanje spanja

To ne vpliva pozitivno na lepo postavo, zlasti ne na lep trebuh. Pomanjkanje spanja namreč v telesu dvigne raven korizola, poleg tega utrujeni pogosteje posegamo po živilih, ki zdravju in postavi niso prijazna. Tudi v prid temu spoznajte in odpravite vzrok za nespečnost ter si vsako noč privoščite dovolj spanja.


4 Rojstvo otroka

Potem, ko postanete mama, nase ne izvajajte preveč pritiska in ne stremite zavzeto k postavi, ki ste jo imeli pred zanositvijo. To poudarjata obe strokovnjakinji: 

"Po porodu se je težko znebiti trebuha. Celotno telo, zlasti pa hormoni, potrebujejo čas, da se vrnejo v prvotno stanje. Bolj, kot v to, kaj bi radi, se osredotočite na tisto, kar ste ravno dosegli: postali ste mama čudovitemu bitju. To je veliko pomembneje kot to, kakšen je vaš trebuh."


5 Pretirana vadba

Naj se sliši še tako neobičajno, pretiravanje z vadbo je lahko vzrok za kopičenje maščobe na trebuhu.

"Izjemni fizični napori in pretiravanje vadbo za vzdržljivost vplivajo na raven kortizola v telesu. Zato so priporočljivejši, od intenzivnih vaj, intervalni treningi," pojasnjuje Millerjeva in dodaja: "Ti dokazano veljajo za pospeševalce prenove in so učinkoviti pri odpravljanju maščobnih oblog na trebuhu."

TUKAJ si preberite še preostalih 5 najpogostejših razlogov za obloge na trebuhu.


Napisala: M. FL.
Foto: Thinkstock

Preberite še: 3 številke, ki dokazujejo, da ste zdravi in 6 preprostih nasvetov, s katerimi bomo bolj zdravi (telovadbe ni med njimi)

Priporočamo tudi: Kako škodljive so v resnici aplikacije za šport (razkrivata športna psihologa)


oddajte komentar

preberite tudi

Pismo ljubice: Kako sem spoznala, da sem druga ženska

Moški in orgazem: Igrajo pogosteje, kot bi pričakovali

Kaj je slowgazem in zakaj bi ga morali spoznati

ne spreglejte