Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Naj vročina ne bo izgovor: 7 nasvetov za vadbo

Ne razmišljajte, da bi zaradi visokih temperatur opustili vadbo, je pa pomembno, da ste pri rekreaciji v vročini tudi pazljivi.

1.7.2020 ob 5:40 | Foto: lzf/Getty Images | Avtor: Š. R.

Naj vročina ne bo izgovor: 7 nasvetov za vadbo

Komaj smo jo dočakali, poletno vročino namreč. Zdaj pa nam je že odveč in izgovor, da so za rekreacijo temperature pač previsoke. A vse se da, če se hoče, treba se je le pravilno organizirati, pa ne bo vadba nič manj naporna.

Nekaj nasvetov, kako se lotiti vadbe v vročih poletnih dneh, je v sklopu dobrodelnega tekaškega projekta Wings for life zbrala švedska triatlonka Annie Thoren. »Mnogi mislijo, da je v vročini nevarno telovaditi. A to ni povsem res, prav nasprotno. Nevarno je lahko to, kako se na vročino pripravimo. Ključ sta prava prehrana in hidracija,« je povedala večkratna udeleženka Ironmanov. »Če prav načrtuješ svoje treninge, te nobena vročina ne bo ustavila.«

Kdaj v dnevu telovaditi?

Najbolj preprost in tudi najpomembnejši nasvet: izbrati je treba pravi del dneva za trening. To naj bo zjutraj ali zvečer, vsekakor pa ne sredi dneva, še zlasti če se temperature gibljejo okoli 30 stopinj Celzija.

Kje telovaditi?

Pametno izberite lokacijo za svojo vadbo. Namesto teka po asfaltu se raje odločite za prijetno senco v gozdovih.

Hladite glavo

Glava je najpomembnejši del telesa v vročini, zato jo je treba hladiti. Priporočljiva je tudi čepica, ki glavo ohranja v senci. Najbolje je, da si jo vsake toliko časa namočite z vodo in tako hladite glavo.

Glava naj ostane hladna. Foto: batuhan toker/Getty Images

Kdaj in kaj piti?

Zelo pomembno je pravo načrtovanje hidracije, še zlasti, če vas čaka dolgotrajnejša vadba. Ker se poleti toliko več potimo, so poleg vode priporočljivi tudi rehidracijski športni napitki in tablete z elektroliti.

Dodajte sol

Nič ne bo narobe, če poleti svoji hrani dodate več soli. Ta bo pomagala uravnavati ravnovesje tekočin v telesu. Če vam jo bo primanjkovalo, boste med vadbo lahko bolj utrujeni, tudi zatečeni. Bolj pogosto se to dogaja ženskam kot moškim.

Izogibajte se kofeinu

Vročega dne nikar ne začnite s kavo, tako boste še pogosteje odvajali vodo iz telesa. V vročini mora telo vodo čim dlje zadrževati.

Raje manj kot več

Če je vročina res huda, se raje odločite za krajši trening ali pa več vaj opravite v senci.

Vročina naj se bo izgovor. Foto: andreonegin/Getty Images

Preberite še: Vse o dieti, s katero je shujšala Adele

In še: To se bo zgodilo, če bo telovadba postala del tvoje jutranje rutine


oddajte komentar

preberite tudi

Po zaslugi ljubimca sem boljša soproga (osebna izpoved)

Obstaja šest vrst prevare (preverite, ali morda varate tudi sami)

Trije znanstveni dokazi proti monogamiji

ne spreglejte