Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Kljub računalniku fit in zdravi

Nasveti za vse, ki cele dneve presedijo za računalnikom.

15.2.2016 ob 12:30

racunalnik_shutterstock_307999805.jpg

Vaša služba je pač takšna, da večino delavnika preživite za računalnikom. Prav pretežno sedeče delo pa še kako ogroža tako zdravje kot počutje. In čeprav se komaj kaj premikate, ste vsak večer dodobra izmučeni.  Ker o zamenjavi delavnega mesta ne razmišljate, poglejte kako poskrbeti za zdravje in dobro počutje, čeprav osem ali celo več ur na dan zrete v monitor. 

Pravilna postavitev. Pomembno je, kako je postavljen vaš zaslon računalnika. Če je prenizko in se zato k njemu sklanjate, boste kaj lahko kmalu začutili bolečine v vratu, prav tako tudi, če je previsoko in je zato glava preveč dvignjena. Naj bo ob pogledu na zaslon sklonjena ali dvignjena pod kotom največ 10. stopinj. 

Hidracija. Voda je tudi v temu primeru vaša zaveznica. Čeprav morda žeje sploh ne občutite poskrbite, da boste med delom pili dovolj. To se ne bo odražalo le na vašem počutju temveč tudi na storilnosti in koncentraciji. Poleg tega vas bodo zadostne količine vode zaradi pogostejše male potrebe dobesedno prisilile k gibanju. 

Naravnajte alarm. Naj vas vsako uro spomni, da je čas, da malce vstanete, se razgibate, nekajkrat zakrožite z rokami in glavo ter tako pospešite pretok krvi in si zagotovite novo energijo.

Pozabite na dvigalo. Res je mamljiva misel, da z njim lahko premagate lepo število nadstropij, a ker med delom zgolj sedite, vam bodo stopnice kot oblika rekreacije prišle še kako prav.

Telovadite za mizo. Je mogoče. Razgibavajte stopala, stiskajte zadnjične in trebušne mišice, izvajajte keglove vaje. Za vse to ne potrebujete ničesar drugega, kot le malce dobre volje. 

Velike črke. Če začutite, da vaše oči postajajo utrujene, povečajte pisavo na računalniku. Premajhne črke in številke povzročajo glavobol, oči pa se zaradi naprezanja hitreje izsušijo.

Mežikajte. Zdi se vam, da gre za povsem nagonsko početje, a v resnici ob zrenju v zaslon premalo mežikamo. Zato večkrat mežikajte in tako varujte oči pred tem, da bi se izsušile. Za zdravje oči upoštevajte tudi pravilo 20-20-20. To pomeni, da vsakih 20 minut pogledate v vsaj 20 metrov oddaljen predmet in vanj zrete 20 sekund. Še bolje bo, če boste pogledali skozi okno. 

Avtorica: M. F.
Foto: Shutterstock


oddajte komentar

preberite tudi

Starost, ko ženske najbolj uživajo v seksu

Vas po seksu boli nožnica? Tu se morda skrivajo razlogi

Presenetljivo: To je skupno parom z izjemnim seksom

ne spreglejte

Nikoli ne zamudite vaših najljubših vsebin! Prijavite se na mične e-novice!