Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Kako se z natrpanim urnikom lotiti vadbe

Odločitev, da bi živeli bolj zdravo, je lahka, usklajevanje z ostalimi obveznostmi pa žal ne.

31.3.2015 ob 12:00

shutterstock_220992175.jpg

A naj vam bo to izziv. Nikar ne opustite misli na bolj zdravo verzijo same sebe, samo zato, ker mislite, da vam primanjkuje časa. Vse se da, če se hoče. Gre za dobro organizacijo in disciplino.

Po določenem času vam bosta telovadba in priprava zdravih obrokov prešli v navado in nič več vam ne bo težko umestiti tega v vaš urnik. A najtežje je začeti. Zato je tu Mična, ki pomaga.

Zastavite si jasne cilje. Najprej se vprašajte, kaj hočete doseči; hočete shujšati ali zgolj vzdrževati telesno težo in malce preoblikovati telo? Če hočete najprej hujšati, bo potrebno malce več dela. Telovadba šest dni v tednu, po 50 minut, medtem ko bo za vzdrževanje dovolj 150 minut na teden.

Poiščite zabavno vadbo. Če se boste zabavali, vam vadba ne bo bo predstavljala dodatnega bremena. Dandanes je ponudba že tako obširna, da boste zagotovo našli kaj zase. Pozanimajte se v svojem bližnjem fitnes centru, kaj ponujajo in se vpišite še danes.

Vnaprej si pripravite urnik vadbe. Vsako nedeljo zvečer preglejte svoj urnik za naslednji teden in poiščite proste ure, ko bi lahko telovadili ali se rekreirali na kakršenkoli način. V koledar si zapišite, kdaj je čas za telovadbo in se zapisanega držite, kot da gre za pomemben sestanek, ki ga nikakor ne smete izpustiti. Navsezadnje GRE za sestanek, s samim seboj, saj boste delali na sebi.

Načrtovanje obrokov je ključno za uspeh.

Vnaprej načrtujte obroke. V nedeljo si vzemite čas tudi za to. Naredite seznam obrokov, ki bi si jih lahko pripravili v naslednjem tednu, v ponedeljek pa se odpravite po nakupih. Če se da, lahko že v nedeljo. V nedeljo ali ponedeljek zvečer si nekaj obrokov pripravite vnaprej, za dneve, ko boste tako zaposleni, da za kuhanje preprosto ne bo časa.

Tudi krajše vadbe štejejo. Zapomnite si: kadar resnično nimate časa za "pravo" vadbo, si vzemite zgolj 15, 20 minut za miganje. Že to bo dovolj in veliko bolje kot 0 minut. V svojem mobilniku poiščite aplikacije z vadbami - ena od njih vam ponuja vadbo, ki je dolga samo sedem minut in verjemite, v teh sedmin minutah se boste pošteno prepotili. Ne bo vam vzelo veliko časa, vi pa boste ponosni nase, da niste povsem izpustili rekreacije.

Ne bodite prestrogi do sebe. Ne postavite si previsokih ciljev in nikar se ne kritizirajte, če kakšen dan ne bo takšen, kot bi si želeli. Zapomnite si, da vsak dan in vsak trenutek dobite novo pirložnost za zdravo življenje. Zelo pomembno pa je tudi, da v telovadnici ne pretiravate in delate v okviru svojih trenutnih zmožnosti, uspeh in večja moč bosta prišla sčasoma. Morda še ena misel za spodbudo: toyoto sestavijo v nekaj urah, rollcs-royca pa v šestih mesecih.

Avtorica: B. G.

Foto: Shutterstock


oddajte komentar

preberite tudi

Pet dejstev o ljubici, ki bi jih morala poznati vsaka prevarana ženska

Dotikanje genitalij, preobrazba v žensko in kaj vse počnejo moški, ko so sami doma (osebne izpovedi)

Obstajata dve vrsti moškega orgazma. Ju poznate?

ne spreglejte