Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Kako se pripraviti do miganja tedaj, ko vam v resnici ni do vadbe

Ker globoko v sebi veste, da bi vam koristila.

11.12.2016 ob 6:20

sport_pexels-photo.jpg

Včlanili ste se v telovadnico, si kupili novo kolo ali najnovejši model superg. Obljubili ste si, da boste vsak dan telovadili, ampak…ko je zunaj resnično mraz in temno, veliko raje, kot vadbo, izberete udoben kavč.  Volje preprosto ni, vi pa imate naslednji dan slabo vest. Morda boste s sledečimi nasveti našli izgubljeno motivacijo in bolj poskočno preživeli dan.

Več namigov za zdrav življenski slog najdete na Facebooku.  

Začnite z majhnimi koraki

Čudovito bi bilo vsak dan izdatno vaditi. Drži. A če že nekaj časa niste bili aktivni, boste, če boste prehitro želeli nadomestiti vse izgubljeno, v sredo zagotovo že povsem izčrpani in naveličani, v četrtek pa zato ostali doma. Verjemite, zagotovo boste prišli v formo, ki vam bo omogočala vsakodnevno vadbo, a do nje bo bolje priti počasi. Pa čeprav to pomeni, da začnete s pol ure hoje dvakrat na teden ter iz tedna v teden dodajaje kilometre in čas.

Privoščite si živahno telovadno opremo

Zanjo vam ni treba zapraviti celega premoženja. Svetle telovadne majice, pajkice in drugo opremo lahko dobite po povsem sprejemljivih cenah. In videli boste, da boste ob pisanih živahnih barvah resnično imeli več volje za jutranji ali popoldanski tek. 

Posnemite si primerno glasbo

Dobro veste, da prava glasba zagotavlja tako voljo kot motivacijo. Po mnenju profesorja športne psihologije z angleške univerze Brunel Costasa Karageorghisa je najboljša takšna, s 120 do 140 biti, na minuto, saj bo zagotovila pravi ritem in tako odlično spremljavo.

Družite se s prijateljicami

Ko bi se veseljačili, takoj pomislite na prijateljice. Zakaj ne bi pomislili nanje tudi, kadar potrebujete družbo pri hoji, teku ali v telovadnici. Zagotovo je med njimi takšna, ki bi se vam z veseljem pridružila ter bosta druga drugi vlivali voljo in si zagotavljali spodbudo.

PREBERITE še: Šest zabavnih zimskih vadb

Izkoristite vadbo doma

Že stopiti iz doma včasih pomeni napor in največjo oviro. V dneh, ko so razmere zunaj res neprijazne, vadite doma. Pa čeprav to pomeni skleci in počepi v pižami sredi vaše dnevne sobe.

Spremenite rutino

Če je vaša motivacija za vadbo nenadoma izpuhtela, spremenite svojo rutino. Vedno tečete po isti poti? Zagotovo obstaja tudi takšna, ki je še ne poznate. Vedno kolesarite po istem delu mesta? V službo se peljite po drugi kolesarski stezi. Telovadite samo zjutraj? Morda bi raje vadbo prestavili na večer. Ste naveličani pilatesov? Preizkusite zumbo. Možnosti so resnično neskončne.

Vrnite se v otroštvo

Zaprite oči in se vrnite nekaj desetletji nazaj. Kaj ste kot otrok radi počeli? Plavali, smučali, igrali košarko? Vsaj enkrat na teden si vzemite čas za vadbo, ki ste jo oboževali v času odraščanja. V resnici bo zabavno.

PREBERITE še: Zakaj kljub rednemu teku ne hujšam

Prenehajte se primerjati

Pa kaj, če sodelavka že zjutraj odteče deset kilometrov in jih prav toliko še popoldne. Zanjo pohvalno, a prav tako pohvalno bo za vas, če boste pozabili na gumb za dremež in že zjutraj napravili nekaj sklec ter počepov. Vi ste vi, ona je ona in primerjave bi vam samo vzele voljo. Ne bodite zavistni ob velikih dosežkih drugih, temveč ponosni nase in na svoje podvige, pa čeprav so v primerjavi s tistimi sodelavke, še tako neznatni.

Avtorica: M. F.
Foto: Shutterstock


oddajte komentar

preberite tudi

Presenetljiv vpliv zime na seksualnost moških

Kaj se zgodi s penisom, če ga moški ne uporablja

Izkušeni poklicni spremljevalec iskreno o tem, kaj vse od njega pričakujejo ženske

ne spreglejte