Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Kako se motivirati k redni vadbi

Vsaj trikrat na teden.

11.4.2017 ob 7:50

vadba.jpg

Nekatere brez težav vadijo vsak dan. Druge jih ne razumejo, čeprav se še kako dobro zavedajo, da bi jih bilo pametno posnemati. Kako se torej pripraviti do tega, da boste vsaj trikrat na teden skočili v telovadno opremo?

Več uporabnih namigov najdete na Facebooku

Ne odnehajte po prvem tednu

Z dobrim namenom si naredite načrt in prvi teden mu polni zanosa sledite, že v naslednjem pa najdete nešteto izgovorov, da se vadbi na vsak način izognete? Vztrajajte vsaj nekaj tednov. V tolikšnem času bodo opazni prvi rezultati, ki vas bodo navdali z novo motivacijo. Hkrati vam bo vadba prišla v kri in brez nje vam bo nekaj manjkalo.

Privoščite si nova oblačila

Telovadna, da ne bo pomote. Čeprav dvomite, da vam boda ta v pomoč verjemite, da se boste na tek veliko raje podali v lepi trenirki in novih supergah, kot v stari majici in razvlečenih telovadnih hlačah.

Omislite si družbo

Drži, da je v slogi moč. Prijateljica, ki se je z vami pripravljena trikrat na teden podati na vadbo, vas ne bo le od doma spravila tedaj, ko bi raje ostali na kavču, prav tako bo njen napredek (ki ga boste opazili prej, kot svojega) za vas dodatna spodbuda.


PREBERITE še // Telo je videti fit, v sebi pa kriči po pomoči

Plačajte članarino

Za pilates, fitnes, aerobiko, jogo ali karkoli drugega, kar vas veseli. Misel, da bi brez potrebe zapravljali denar, vas bo pripravila do tega, da boste izkoristili čisto vsako plačano uro. Ta vam vendar pripada.

Nagradite se

Pri tem po pameti. Nagrada ne pomeni pol litra sladoleda po pol ure vadbe. Naj ne bo povezana s hrano. Manikura po šestih obiskih telovadnice je veliko boljša ideja.

PREBERITE še // Štiri različne intenzitete vadbe za tekače

Zastavite si cilj

Z njim bo vse lažje. Prijavite se na maraton ali katero od drugih tekaških prireditev. Vključite se v skupino, ki namerava poleti osvojiti Triglav. Vadba s ciljem in namenom vam bo dala več zanosa in lažje se boste držali svojega prvotnega načrta.

Poiščite zabavno vadbo

Čeprav se sliši povsem samoumevno, veliko ljudi vztraja pri takšni, ki jim ni v veselje. Najdite vadbo, ki za vas ne bo zgolj obveznost. Če se vam joga ne zdi zanimiva, se vpišite na tečaj zumbe, če potrebujete nekoga, da vas vedno priganja k izdatnejši vadbi, izberite cross fit. Aktivnost prilagodite značaju. Verjemite, vsak lahko najde pravo zanj.

PREBERITE še // Odlični razlogi za hojo po stopnicah

A tudi to včasih nadomestite z drugo

Kot že rečeno, vadba, ki vas dolgočasi, ne zagotavlja prave motivacije. In sprva še tako zanimiva, hitro lahko postane rutina. Vsaj občasno jo zamenjajte z drugo. Ne samo, da boste tako lažje vztrajali, hkrati boste ob različnih vadbah vključevali različne mišice, nad rezultati pa boste nedvomno navdušeni. Saj veste, da so ti najboljša spodbuda.

Avtorica: M. FL.
Foto: Shutterstock


oddajte komentar

preberite tudi

41-letni devičnik išče ljubezen: »Želim, da je nedolžna«

Tantrični seks za začetnike (vse, kar morate vedeti)

Prepovedana ljubezen: Poročila sem se z moškim, ki je prijateljici zlomil srce (resnična izpoved)

ne spreglejte