Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Kako premagati neustavljivo željo po prigrizkih

Uživanje ob najljubših prigrizkih ni prav nič pregrešno, dokler ne prestopite nerazumne meje prenažiranja.

5.1.2016 ob 9:00

shutterstock_291564959.jpg

Glede prigrizkov, ki prinašajo užitek, se zdi, da včasih obstajata dva pola ljudi: tisti, ki se jih izogibajo in jih skušajo zatreti, ter tisti, ki se jim predajajo vedno in povsod. Nič od tega ni zdravo. Najboljša je vedno prava mera – brez pretiravanja in brez odrekanja, ki navadno pelje v pogubo in v prenažiranje brez zavor.


Spremljajte nas tudi na Facebooku.

Da bi brez slabe vesti uživali ob svojih najljubših prigrizkih, pa naj bodo slani ali sladki, upoštevajte nekaj preprostih nasvetov, ki ne zagovarjajo ne odrekanja in ne brezglavega vdajanja razvadi.

Stran od ekrana. Nepremišljeno grizljanje prigrizkov pred televizijskim ekranom, s posodo v naročju, je najslabše. Tako nimate nadzora nad tem, koliko pojeste, zato si prigrizke raje stresite v čim manjšo posodico, če že morate jesti na kavču, a najboljše je, da se temu početju povsem izogibate.

Spijte kozarec vode. Ko začutite lakoto, najprej spijte kozarec vode, saj je možno, da ste le žejni. Šele nato posezite po kakšnem zdravem prigrizku.

Pojdite na krajši sprehod. Svež zrak vam bo dal energijo, za katero morda mislite, da jo dobite od prigrizkov. Ko se vrnete, si prigrizka morda ne boste več želeli, če pa, si ga le privoščite.

Ne prikrajšajte se za užitke. Privoščite si jih, le zmerno, kot smo že dejali.

Telo skušajte prelisičiti z zdravo verzijo. Če obožujete sladkarije, poskusite telo najprej pretentati z bolj zdravo verzijo – s pestjo oreščkov in žličko kikirikijevega masla.

shutterstock_90698377.jpg

Pomagajte si z meto. Kadar je želja neustavljiva in veste, da boste kar napadli zavojček čokolade, si najprej pomagajte s svežo meto. Vonj mete je namreč naravni zaviralec lakote, zato vam lahko precej pomaga.

Umijte si zobe ali pojejte osvežilni bombon. Večina ljudi si po kosilu zaželi sladke pregrehe, kar pa lahko preprosto rešite s takojšnjim umivanjem zob ali osvežilnim bombončkom. Ko boste občutili svežino v ustih, bo tudi želja po sladkem manjša.

Bodite izbirčni. Kadar se odločite, da je čas za nekaj razvajanja, si privoščite najboljše. Denimo najfinejšo čokolado. Že en košček vam bo dal občutek dekadentnosti.

Izogibajte se sladilom. Umetna sladila še povečujejo željo po sladkem, zato se skušajte odpovedati belemu in rjavemu sladkorju ter raje posezite po kokosovem sladkorju, medu, steviji ali agavinem sirupu.

Avtorica: B. G.

Foto: Shutterstock


oddajte komentar

preberite tudi

Pet noro zabavnih seksi poz in trije razlogi, zakaj jih morate spoznati

Kaj pomenijo sanje o orgijah, prevari ali vrnitvi k bivšemu

Kako biti še boljša ljubimka (v spalnici in izven nje)

ne spreglejte