Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Kaj početi, ko vas v posteljo položi najhujši prehlad

Nasveti, ki v tem času vedno pridejo prav.

12.11.2016 ob 6:20

prehlad_shutterstock_163008296.jpg

Kašljanje, kihanje, zamašen nos, težka glava, so le nekateri simptomi zoprnega prehlada. A lahko bi rekli, da ima ta tudi dobro plat: po njegovi zaslugi vam je dovoljenega malce več lenarjenja in razvajanja. Poglejte, kaj početi, ko vas v posteljo položi najhujša virusna nadloga.

Več namigov za zdrav življenski slog najdete na Facebooku.  

Pijte več vode

Kolikor le lahko. Za še boljše učinke ji dodajte sok limone in svežo meto. Res je, da boste večkrat morali na malo potrebo, a naj vas potolaži dejstvo, da vas zato hitreje zapuščajo virusi in da je obiskovanje stranišča v tistih dneh najbrž vaša edina telovadba.

Srknite malce jabolčnega kisa

Eno žličko na dan ga dodajte kozarcu vode. Okus res ni najboljši, a jabolčni kis spodbuja izločanje sluzi ter olajša izkašljevanje in čiščenje dihal.

Privoščite si več spanca

Prehlad in gripo povzročajo virusi, pred njimi se boste najlažje zavarovali z doslednim umivanjem rok in malce daljšim spancem, ki bo okrepil odpornost ter tako omogočil lažje okrevanje po okužbi.

prehlad.jpg

Sproščajte se

Ob mirni glasbi ali, še bolje, v kadi polni tople vode s svečkami in skodelico čaja. Para iz vode bo pomagala tudi k čiščenju vaših dihalnih poti.

Poglejte kakšen film

Naj bo komedija, ki bo dvignila vaše razpoloženje.

Preberite knjigo

Ko se boste filmov že naveličali, v roke vzemite knjigo, ki ste si jo že dolgo želeli prebrati. Sedaj imate končno čas.

Založite se z juhami

Zelenjavnimi, mesnimi, najbolje pa s kurjo juhico. Prav ta bo še kako pripomogla k vašemu okrevanju.

Načrtujte izlet

Tako boste zaposlili misli in motivacija ter pozitivna energija bosta poskrbeli, da boste viruse lažje premagali. Morda bi odpotovali kam na toplo in tam povsem obnovili zaloge moči.

Hrani dodajte cink

Z njim bogatimi živili obogatite jedilnik. Prav ta mineral namreč znatno skrajša čas okrevanja, veliko ga je v morski hrani in rdečem mesu.

Zbistrite misli

Znova smo pri meditaciji, dodajte ji vaje za raztezanje. Po vsem sedenju in ležanju vam bodo nedvomno koristile, hkrati pa bodo pomagale premagati stres, ki se prikrade ob misli na službo in na vse, kar po vrnitvi čaka.

Vključite razvlažilec

Ta je v teh dneh vaš najboljši prijatelj. Primerna vlaga bo olajšala dihanje in pospešila premagovanje nadloge.

Zakrijte rdečico

Ko boste končno odšli v beli svet, poskrbite, da boste s pravimi ličili zakrili dokaze o tem, da ste v petih dneh porabili nešteto zavojčkov robčkov.

Avtorica: M. F.
Foto: Shutterstock


oddajte komentar

preberite tudi

Lovijo nedolžne mladeniče in druge zmote o pumah (po izkušnjah ene od njih)

Starost, pri kateri ženske najlažje doživijo orgazem

To vsak moški na skrivaj občuduje pri svoji izbranki

ne spreglejte