Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Deset joga položajev, ki topijo trebušček

Ja, tudi joga je lahko učinkovita, ko je govora o izgubljanju trebušnih maščob.

17.3.2017 ob 7:00

joga_micna_shutterstock_116057491.jpg

Čeprav veliko ljudi joge ne povezuje z izgubljanjem telesne teže, je to še kako res. Ena izmed najbolj nežnih vadb, vam lahko pomaga, da se znebite nekaj tistih odvečnih kilogramov, ki vas tako zelo mučijo in pestijo.

Joga zahteva gibanje in v nekaterih primerih deluje celo bolje kot visoko intenzivna vadba, saj je potrebno veliko pozornosti posvetiti dihanju. Veliko raziskav je tudi dokazalo povezavo med jogo in izgubljanjem teže. Menjavanje jogijskih položajev vpliva na možgane, možgani pa potem vplivajo na spremembo v obnašanju, ki je pogosto glavna težava pri izgubljanju telesne teže. Pogosto je namreč tako, da je hujšanje bolj odvisno od mentalnega kot fizičnega stanja.

In katere so tiste poze, ki vam lahko pomagajo pri izgubljanju maščob, ki so se naložile na območju vašega trebuha?

1. Tadasana – poza gora
Ta poza je odlična za ogrevanje in pripravo na vadbo. Nogi naj bosta na tleh, peti nekoliko pomaknite navzven, palca naj se dotikata. Sklenite dlani na svojih prsih, vdihnite, pretegnite hrbtenico in stegnite roki nad glavo. Če bi radi nekoliko večji izziv, privzdignite gležnje in stojte na prstih in poglejte navzgor. V tej pozi zadržite dih 20 do 30 sekund. Ob zadnjem izdihu spustite peti na podlago in čez deset sekund ponovite vajo.

2. Surya Namaskar – pozdrav soncu
Pozdrav soncu je odlična vaja za dober začetek dneva. Povezuje dvanajst različnih položajev. Če ne veste, kako si sledijo, preverite v videu.

3. Padahastasana – sprednji predklon
Roki naj počivata ob telesu, stopali naj se dotikata. Stojte vzravnano, vdihnite in dvignite roki nad glavo. Z izdihom se sklonite tako, da bo vaše telo paralelno s tlemi. Vdihnite, nato izdihnite, ob tem pa se z glavo dotaknite kolen (če je to mogoče). Ob tem se, ne da bi pokrčili kolena z dlanmi, skušajte dotakniti tal. Zadržite dih, stisnite trebušne mišice, zadržite v tej pozi 60 do 90 sekund. Izdihnite in se poravnajte v začetni položaj. Vajo ponovite desetkrat, med vsako naj bo deset sekund premora.

4. Paschimottanasana – sprednji predklon sede
Ta poza je več kot odlična za stimulacijo trupa in kurjenje oblog.

5. Pavanamuktasana - Položaj kolen na trebuhu
To je poza, pri kateri ležite na hrbtu, kolena pa pokrčite na trebuh. Poza blagodejno vpliva na črevesje in pomaga pri kurjenju trebušnih oblog. Lezite na hrbet z iztegnjenimi nogami. Pokrčite kolena, vdihnite, jih privzdignite in izdihnite, ko jih potegnete k prsnemu košu. Držite jih tako, da sta roki na stegnih. Nato vdihnite, izdihnite, privzdignite glavo in se z brado dotaknite kolen. V tej pozi zadržite 60 do 90 sekund in nato počasi sprostite kolena in položite glavo na podlogo. Vajo ponovite do desetkrat.

6. Naukasana – položaj ladje
Ta poza je ena izmed boljših za topljenje maščob, saj direktno vpliva na problematične predele. Položaj zadržite 30 do 60 sekund, ga ponovite petkrat in med vsako vajo naredite 15 sekund premora.

7. Ushtrasana – položaj kamele
Ta položaj je še posebej dober, če ga izvajate takoj za položajem ladje. Mišice boste pretegnili in raztegnili. Položaj zadržite 20 do 30 sekund in ga ponovite petkrat. Med vsakim položajem počivajte 15 sekund.

8. Uttanpadasana – poza z iztegnjenimi nogami
Lezite na podlogo, iztegnite telo. Vdihnite in dvignite noge od podlage, da bodo vaše noge pod kotom 45 stopinj. Zadržite za 15 do 30 sekund in bodite pozorni na vaš dih.

9. Marjariasana – mačja poza
Ta položaj je gotovo večini že poznan. Pri tem položaju je potrebno biti pozoren na to, da so kolena točno pod boki, dlani pa pod rameni. Položaj ponovite desetkrat, med njimi pa naj bo 15 sekund premora.

10. Bhujangasana – kobra
Zadnja, a nič manj pomembna in učinkovita pa je poza kobre, ki se osredotoča predvsem na hrbtne mišice. Z obrazom navzdol lezite na podlogo in položite dlani pod ramena. Vdihnite in se počasi dvignite od podlage.

Avtorica: P. Pa.
Foto: Shutterstock, Instagram


oddajte komentar

preberite tudi

Odgovori na šest najbolj neprijetnih seksi dilem: Priznati ali zamolčati afero, spolno bolezen …

Zakaj se včasih spremeni velikost vagine in kako to vpliva na seks

12 stvari, ki jih sanjski moški ne počnejo

ne spreglejte