Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Da bo sendvič čim bolj zdrav

Sendviči so velikokrat neupravičeno na seznamu zdravju neprijaznih in kaloričnih živil.

3.11.2015 ob 10:45

shutterstock_173394518.jpg

Še tako zavzeti zagovorniki zdrave in uravnotežene hrane bi včasih pojedli nekaj preprostega. Nekaj, kar večina pozna pod imenom sendvič. Zakaj pa ne? Sendviči so velikokrat povsem neupravičeno na seznamu zdravju neprijaznih, mastnih in s praznimi kalorijami bogatih živil. S pravo sestavo so namreč lahko povsem okusen in uravnotežen obrok. Kako pripraviti takega?


Že slediš Mični na Facebooku?

Pazite na skrite maščobe

Vse se začne z izbiro kruha. Pozabite na lepo oblikovano belo pecivo (mlečne žemljice, rogljički, lepinje in podobno). To je velikokrat bogato z maščobami. Raje se odločite za preprost polnozrnati ali rženi kruh, ki je bogat z vlakninami ter skop z maščobami in s tem tudi kalorijami.

shutterstock_234544105.jpg

Še druge pasti

Topli sendviči, ki jih lahko kupite v raznih kioskih s hitro prehrano, se utapljajo v maščobi. Ta jim zagotavlja dober okus ter lepo, hrustljavo skorjo. Prepričanje, da je kruh na vročih ploščah zgolj pogreti, torej ne drži. Tudi v hladnih sendvičih se nahajajo omake in namazi, ki zdravju niso prav nič prijazni. Sendviče si zato raje pripravite doma. Le tedaj boste povsem prepričani tako o njegovih sestavinah kot načinu priprave. Pri kupljenih sendvičih pa zahtevajte take brez nepotrebnih dodatkov.

Preglejte, kaj je v sendviču

Kot rečeno, včasih ne gre brez sendviča v restavraciji ali uličnemu kiosku. A tudi tedaj lahko storite nekaj za svojo prehrano. Preden ugriznete v sočen zalogaj, poglejte, kaj se v njem sploh nahaja. Dodatke, ki se vam zdijo mastni in nepotrebni, odstranite. Prav tako lahko odstranite polovico kruha, ki je prepojena z omakami in torej z maščobami.

shutterstock_322849097.jpg

Prava zelenjava

Sendvič lahko obogatite z zelenjavo. Paprika in paradižnik sta odlična izbira vendar le, če nista prepojena z oljem. Če imate raje zeleno zelenjavo, namesto prehransko skope zelene solate izberite liste špinače, rukole ali vodne kreše, ki so bogatejše s hranljivimi snovmi.

Kaj pa meso?

Najboljša izbira je sveže pripravljena tunina ali piščančje meso brez pretiranega dodatka soli. Namesto šunke ali salam lahko meso za sendvič pripravite doma in se tako izognite konzervansom, soli, maščobam in drugim aditivom, ki jih vsebujejo mesni izdelki.

Še dodatki

Za sočen sendvič ne potrebujete mastnih in bogatih omak. Okusni so tudi taki z dodatkom gorčice ali balzamičnega kisa. Če brez majoneze res ne gre, izberite njeno lažjo različico in s količino ne pretiravajte.

Avtorica: M. F.

Foto: Shutterstock


oddajte komentar

preberite tudi

Tantrični seks za začetnike (vse, kar morate vedeti)

Prepovedana ljubezen: Poročila sem se z moškim, ki je prijateljici zlomil srce (resnična izpoved)

5 malenkosti, zaradi katerih propadajo zveze

ne spreglejte