Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

6 vitki postavi najbolj prijaznih vrst sirov

Obstajajo siri, ki razvajajo z okusom, pozitivnimi učinki na zdravje in hkrati ne vsebujejo veliko džulov (kalorij).

23.9.2018 ob 3:57

sir_olje_noz_vrste_micna.jpg

Več raziskav je dokazalo, da je sir v zmernih količinah zdrav ter da pozitivno vpliva na zdravje srca in ožilja. Med nešteto vrstami tega mlečnega izdelka pa so takšni, katerih učinki na zdravje in na vitko postavo so prav posebej izraziti. Kateri se lahko pohvalijo zgolj s plusi, prinaša Readers Digest.

sir_parmezan_micna.jpg

Parmezan: 92 džulov (22 kalorij) na žlico

Dve žlici ribanega parmezana torej pomenita manj kot 200 džulov (50 kalorij). To je le en od razlogov, zakaj je ta sir, s katerimi so testenine in juhe vedno boljše, prvi na lestvici.

sir_feta_micna.jpg

Feta: 322 džulov (77 kalorij) v 30 gramih

Feta sodi med najbolj zdrave sire ter je odlična alternativa bolj mastnim tovrstnim mlečnim izdelkom. Zgolj 15 gramov fete znatno obogati že tako okusno solato. Res je, da je število džulov v feti odvisno od njene vrste, v povprečju pa ne presega 322 enot energije na 30 gramov.

kozij_sir_micna.jpg

Kozji sir: 314 džulov (75 kalorij) na 30 gramov

Bogat kozji sir vsebuje približno toliko džulov, kot feta. Njegov okus je nekoliko bolj oster in pikanten ter je odvisen od vrste in stopnje zorjenosti, ne glede na to pa velja kozji sir za najbolj zdravega in je dobrodošel v sendvičih ali kot dodatek solat.

sir_mocarela_micna.jpg

Mocarela: 293-355 džulov (70-85 kalorij) na 30 gramov

Če uporabljate mocarelo iz posnetega mleka, ta v 30 gramih vsebuje le 293 džulov, hkrati je odličen izvor kalcija. Z nekaj džuli več mocarela iz polnomastnega mleka dlje ohranja občutek sitosti. Najboljša je v družbi bazilike, paradižnika, odlična je tudi popečena na žaru.

sir_neufchatel_micna.jpg

Neufchatel: 293 džulov (70 kalorij) v 30 gramih

Mehak sir, katerega domovina je regija v Franciji, po kateri se imenuje, je mogoče namazati na rezino kruha in je zato dobra alternativa mastnejšim tovrstnim namazom. Zaradi bogastva okus pa manjšega deleža maščobe sploh ni opaziti.

sir_camembert_micna.jpg

Camembert: 355 džulov (85 kalorij) v 30 gramih

Bratranec bolj mastnega brija se dobro poda k slanim krekerjem in sadju, ima pa ima 41 džulov (10 kalorij) na 30 gramov manj in po okusu za brijem prav nič ne zaostaja.

Avtorica: M. FL.
Foto: Thinkstock

Preberite še: 11 skritih zaviralcev presnove ali pa Do vitke postave bez pretiranega odrekanja hrani? Je mogoče!


oddajte komentar

preberite tudi

Orgazem med masturbacijo, ne pa tudi med seksom (to so glavni krivci)

Finančna varnost ali ljubezen? Izkušnja dame, ki je bila v zvezi z bogatašem

Šest tipov žensk, od katerih moški bežjo (čisto vsakič)

ne spreglejte