Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

180 sekund za lepe roke

Izgovor, da nimate časa, je odveč, za lepe roke vsak dan potrebujete le tri minute.

11.11.2015 ob 11:00

shutterstock_160343381.jpg

Na žalost nam zaradi hitrega ritma življenja pogosto zmanjka časa zase, a to nikakor ne sme biti izgovor, da si ne bi okrepili mišic rok. Za močne roke namreč vsak dan potrebujete vsega skupaj dobre tri minute. S pomočjo sledečih vaj, ki pa jih je potrebno izvajati redno in dosledno.


Spremljajte nas tudi na Facebooku.

60 sekund: Kroženje. Odročite roke in jih razširite tako, da bodo v višini ramen. Dlani so iztegnjene, obrnjene navzdol, prsti ravni. Z rokami eno minuto v tem položaju krožite. Krogi naj bodo veliki in mali, roke vedno povsem napete in ne prenehajte, dokler ne preteče ena minuta.

Če ne zmorete delati navadnih sklec, na nožnih prstih, jih delajte na kolenih.

30 sekund: Sklece. Čeprav jih ne marate, brez njih ne bo šlo. Naj bodo na kolenih ali nožnih prstih, vsak dan jim namenite pol minute.

30 sekund: Uteži. Tudi te so vaše zaveznice. Tehnika vaj naj bo mešana, izberite pa uteži, ki tehtajo vsaj dva kilograma. Bolj, kot na tricepse, se osredotočite na bicepse. Roke z utežmi iztegnite nad glavo ter jih nato pokrčite v komolcu do višine ramen. Vajo iztegovanja nad glavo ponavljajte vsaj pol minute. S tem boste aktivirali tudi hrbtne mišice.

Roke v komolcih pokrčite pod kotom 90 stopinj in jih nato enakomerno dvigujte nad glavo.

Poskrbite, da bo teža med to vajo povsem na rokah.

30 sekund:  Za tricepse. S pomočjo stola boste učvrstili tudi te in tako pregnali morebitno že mlahavo kožo na njih. Vzemite običajen stol, obrnite se proti njemu s hrbtom in se nanj naslonite z rokami. Noge so iztegnjene naprej in v kolenih pokrčene pod kotom 90 stopinj. Roke nato skrčite tako, da se z zadnjico približate tlom. Vsa teža je med celotno vajo je na rokah.

30 sekund: Raztezanje. Na koncu počasi umirite mišice z vajami za raztezanje. Za hrbtom združite dlani, roke iztegnite nazaj, s trupom pa se nagnite naprej. Vajo ponavljajte pol minute.

Če imate na razpolago več časa, vse vaje ponovite še dvakrat, trikrat.

Avtorica: M. F.

Foto: Shutterstock


oddajte komentar

preberite tudi

Odgovori na šest najbolj neprijetnih seksi dilem: Priznati ali zamolčati afero, spolno bolezen …

Zakaj se včasih spremeni velikost vagine in kako to vpliva na seks

12 stvari, ki jih sanjski moški ne počnejo

ne spreglejte