Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

11 živil, ki dokazano izboljšujejo razpoloženje

Ker sivim in mrzlim dnem še kar ni videti konca.

29.1.2017 ob 6:20

razpolozenje.jpg

Pogled skozi okno te dni ni nič kaj obetaven. Sivi in mrzli dnevi so res lahko pravi ubijalci dobre volje in najbrž tudi vas velikokrat prime, da bi slabo pregnali z zavojčkom keksov ali tablico čokolade. Vendar ti ne bodo zagotovili pravega učinka. V nasprotju z živili, ki dokazano izboljšujejo razpoloženje in pripomorejo k mentalnemu zdravju. Poglejte si 11 takšnih.

Več koristnih namigov najdete na Facebooku

Špinača

Temno zelena listnata zelenjava je bogata s folno kislino, vitaminom iz skupine B kompleksa, ki dokazano vpliva na nevrotransmitorje v možganih, ki so zaslužno za dobro razpoloženje.

Agrumi

Pomaranče, mandarine, klementine, grenivke, kar koli vam prija. Tudi ti zaradi folne kisline v trenutku izboljšajo razpoloženje, nanj pa pozitivno vpliva že vonj, ki se sprošča tedaj, ko sočne sadeže lupite.

Banane

Trije razlogi, zakaj se z njimi večkrat pogostiti: kalij (izboljšuje delovanje možganov), vitamin B6 (spodbuja nastajanje serotonina v telesu in tako pomirja) in triptofan (aminokislina, ki pozitivno vpliva na razpoloženje).

Blitva

V njej prisoten magnezij v trenutku pripomore k dvigu ravni energije v telesu in ublaži občutke malodušja.

Jagodičevje

Zagotavlja zdrav odmerek glukoze, kar seveda v trenutku prežene razdražljivost.

Modri krompir

Ko ga boste naslednjič opazili na trgovskih policah, si ga privoščite. Vsebuje veliko antioksidantov, ki blažijo vnetne procese, prav ti pa še kako škodujejo razpoloženju. Ob tem je bogat z jodom, ki omogoča pravilno delovanje ščitnice ter tudi s tem vpliva na počutje.

Šparglji

S svojim trojnim delovanjem zagotavljajo dobro voljo: so vir serotonina, folne kisline in encimov, ki izničijo vplive alkohola ter tako blažijo posledice prekrokane noči.

Paradižniki

V njih je veliko likopena, fitonutrijenta, ki zaviralno vpliva na vnetne procese, ki so povezani z občutki depresije.

Sladki krompir

Zaradi vsebnosti sestavljenih ogljikovih hidratov v organizmu povečuje količino serotonina, ter tako na telo deluje pomirjujoče.

Avokado

Vsebuje veliko vitaminov B kompleksa in kalija, ter povečuje nivo serotonina v telesu, uravnava krvni tlak in zagotavlja občutke pomirjenosti.

Paprika

Z vitaminom C bogata hrana zavira nastajanje hormona kortizola. Največ tega vitamina je v rumeni, tesno pa ji sledita tudi rdeča in zelena paprika. Še več razlogov torej, da si z njimi obogatite sendvič ali solato.

Avtorica: M. F.
Foto: Shutterstock


oddajte komentar

preberite tudi

Izkušeni poklicni spremljevalec iskreno o tem, kaj vse od njega pričakujejo ženske

Naj bom v očeh drugih še takšna packa, poskrbela bom zase (iskrena izpoved)

Pet laži, ki si jih govorijo ljubice

ne spreglejte