Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Najbolj nesramne stvari, ki jih lahko naredite sodelavcu (nikar ne počnite tega)

Glasno govorjenje, povzročanje nenavadnih zvokov in oddajanje intenzivnih vonjav, je lahko zelo moteče.

30.11.2022 ob 10:42 | Foto: GettyImages/Yuri Arcurs | Avtor: P. Pa.

Najbolj nesramne stvari, ki jih lahko naredite sodelavcu (nikar ne počnite tega)

Na delovnem mestu je gotovo vsak izmed vas že naletel nekoga, ki je počel nekaj, kar vam je šlo zelo na živce. Navade ljudi so različne in dejstvo je, da je lahko nekaj, kar je nekomu čisto običajno, za drugega strašno nesramno, nevljudno ali moteče.

Če se nekateri pri svojem delu lahko izognejo nadležnim sodelavcem, pa so se drugi, predvsem tisti, ki delajo v odprtih pisarniških okoljih, primorani privaditi vsega hudega.

Čeprav je težko, se je treba znati odklopiti in osredotočiti na delo, ki ga je treba opraviti.

»Nesramno pisarniško obnašanje je znak neočutljivosti do drugih. Lahko gre za povsem nenamerne navade ali pa gre za zlonamerno početje,« je dejala Monique Valcour, kadrovnica in trenerka, ki se poklicno ukvarja z ustvarjanjem spodbudnih delovnih okolij.

»Nesramni in nevljudni sodelavci so lahko težava predvsem v odprtih pisarnah, kjer se je praktično nemogoče umakniti od vseh vonjav in zvokov, ki jih proizvajajo ljudje v vaši neposredni okolici.«

  1.  Bolani na delovnem mestu

Ena izmed najbolj motečih in nesramnih navad je, da ljudje hodijo na delovno mesto bolani. Kihajo, kašljajo in smrkajo čez ves dan, potem pa rečejo, da gre za alergijo.

»Ne glede na to, ali je kašelj znak neke resne bolezni ali ne, so ljudje zelo občutljivi, kar se tiče zdravja. Še posebej v času, ko se približujejo prazniki ali počitnice. Če se nekdo v službi prikaže bolan, je to skrajno nespoštljiv do sodelavcev,« je dejala strokovnjakinja in ustanoviteljica teksaške šole za protokol dejala Diane Gottsman.

  1.  Dotikanje stvari na sodelavčevi mizi

»Premikanje in organiziranje delovnega mesta nekoga drugega, ni le nesramno,  ampak popolnoma neprimerno. Tudi, če delovno mesto ni fizično zaprto z vrati ali zidom je premikanje in organiziranje stvari na skupni mizi enako, kot da bi nekomu vstopili v zaprto pisarno,« je dejala Rashelle Isip, svetovalka za produktivnost.

  1.  Poslušanje glasbe na glas

Nihče ne želi poslušati glasbe, ki jo poslušate vi. Vedite, da nimajo vsi enakega okusa za glasbo kot vi, zato je popolnoma neprimerno, da jih silite k poslušanju glasbe, ki jim morda ni všeč.

  1.  Povzročanje motečih zvokov in širjenje zlobnih govoric

Ljudje se najpogosteje pritožujejo nad nenavadnimi zvoki, ki jih povzročajo njihovi sodelavci.

»Moteči niso le glasba, radijske oddaje, telefonski pogovori z drugimi sodelavci, temveč tudi žvečenje, glasno dihanje in drugi moteči zvoki lahko otežujejo delo in sodelavcem povzročajo težave pri koncentraciji.«

Med zvoke, ki sodelavcem lahko povzročajo težave s koncentracijo, spadajo tudi zvoki, ki jih povzročajo črevesne težave.

Nadvse neprijetno in nadležno je poslušati zakonske telefonske prepire. Med skrajno neprimerno in zlonamerno obnašanje pa spada tudi obrekovanje in nadlegovanje sodelavcev.

  1.  Ignoriranje sodelavcev, ki se hočejo pogovarjati z vami

Uporaba slušalk in poslušanje glasne glasbe je lahko do sodelavcev, ki se skušajo pogovarjati z vami, izredno moteče. Če opravljate delo, pri katerem je potrebno komunicirati s sodelavci, je to do sodelavcev zelo nesramno.

»Če je zvok preglasen, potem ne slišite sodelavcev, ki skušajo komunicirati z vami. Res je nadležno, če se moraš ves čas ponavljati in prositi za pozornost. Takšno početje vsem otežuje delo,« je dejala bančnica Pattie Ehsaei.

  1.  Niste doma

Za sodelavce v odprtih delovnih prostorih je lahko izjemno moteče, če se v pisarni obnašate, kot da je pisarna vaša domača dnevna soba ali kuhinja. V pisarni ne morete imeti glasnega Zoom sestanka.

Izredno neprimerno je tudi, da na zvočniku predvajate klice, za pisalno mizo jeste pogreto hrano in z drobtinami packate sodelavčevo mizo.

  1.  Prisluškovanje zasebnim pogovorom

Samo zato, ker nekdo sedi zraven vas, to ne pomeni, da morate poslušati vsak njegov pogovor in se vtikati vanj. »Podajanje mnenj, deljenje nasvetov, za katere ni nihče prosil, je lahko zelo frustrajoče in celo sramotno,« je dejala Myka Meier, ustanoviteljica Beaumont Etiquette.  

  1.  Uporaba prevelike količine parfuma ali kolonjske vode

Ljudje so lahko res zelo občutljivi na vonjave zato bodite zmerni z dišavami. Če jih že uporabljate, ne pretiravajte.

  1.  Bodite pozorni na energijo s katero hodite na delovno mesto

Usklajevanje zasebnega in službenega življenja je lahko včasih izjemno naporno. Če nekdo ves čas v službo prihaja z negativno energijo in poln slabe volje, je povsem normalno, da to vpliva tudi na ostale. Negativna energija lahko ustvarja res neprijetno delovno okolje.

Prirejeno po spletni strani Huffington post.

Preberite še: Kaj narediti, če sovražite svojo službo (in ne morete dati odpovedi)

Morda vas zanima tudi: Najlepši stajlingi za službene zabave v decembru


oddajte komentar

preberite tudi

Trije znanstveni razlogi, zakaj ženske privlačijo poraščeni moški

Vse prednosti veganskih kondomov

Podoba, ki razkriva vašo ljubezensko usodo: kakšni ste, ko se zaljubite

ne spreglejte