Domen Rozman: “Vstop na TikTok je vstop na platformo, ki je prihodnost”

Še niste na TikToku? Ko boste prebrali ta prispevek, boste morda spremenili svoje mnenje.

26.9.2022 ob 1:32 | Foto: Unsplash (naslovna), Špela Sila

Slika avtorja - Špela Sila Piše:

Špela Sila

spela.sila@delo.si

Domen Rozman: “Vstop na TikTok je vstop na platformo, ki je prihodnost”

Minuli konec tedna se je v Rovinju odvijal Weekend Media Festival 2022, ki vsako leto gosti strokovnjake s področja medijev, odnosov z javnostmi, informacijske tehnologije, gospodarstva in inovacij.

Festival je skozi več kot 35 predavanj in razprav obiskovalcem ponudil nova znanja, ki slonijo na izjemnih karierah in dosežkih letošnjih predavateljev. 

Eno od najbolj obiskanih predavanj je bilo predavanje o platformi TikTok, ki so ga pripravili Slovenci. Matej Rimanič, Aljaž Peklaj in Domen Rozman so pokazali, katere industrije TikTok že spreminja v tujini in kako je s stanjem v Sloveniji. 

Fantje so predstavili konkretne načine, kako se lotiti ustvarjanja TikTok posnetkov, strategij in vsebinskih sklopov, mi pa smo se pogovarjali z Rozmanom, ki nam je razkril, zakaj je TikTok platforma prihodnosti.

Zakaj menite, da je TikTok platforma prihodnosti? V čem se bistveno razlikuje od drugih platform (na primer Facebooka, Instagrama)?

TikTok je platforma prihodnosti, ker spreminja status quo. Spreminja način, kako ljudje snemanjo in gledajo video vsebine. 

Iz horizontalnega formata in dolgočasnih glasbenih podlag smo prešli na vertikalen format in kratke videoposnetke na trendovsko glasbo. 

Na Instagramu in Facebooku gledalci vidijo primarno vsebine, ki so jih objavili tisti, ki jim sledijo. 

Na TikToku gledalci vidijo tisto, kar jim predlaga algoritem. Komu sledijo, je veliko manj pomembno, kot to, kaj jih zanima v tistem trenutku. 

Najbolj merjliv dokaz, da se je status quo spremenil, pa je, da Instagram TikTok kopira s funkcijo Reels, YouTube pa TikTok kopira s funkcijo Shorts. 

Domen Rozman s svojo ekipo za priznane slovenske blagovne znamke vodi TikTok profile na ključ. Med drugim skrbijo za TikTok profil Visit Ljubljana, ki je zgolj z dvema videoposnetkoma dosegel 100 miljonov ogledov in 100 tisoč sledilcev.

Vi z ekipo za priznane slovenske blagovne znamke vodite TikTok profile na ključ. Kako znamke prepričate, da morajo vstopiti na to platformo in kaj jim je najtežje razložiti?

Zdaj, ko je v Sloveniji na TikToku že več kot 500 blagovnih znamk, je ta pogovor veliko lažji kot avgusta leta 2020, ko je Sola z nami na TikTok vstopila kot prva splošno prepoznavna slovenska blagovna znamka. 

Razlog za vstop na TikTok pa še vedno ostaja enak. Vstop na TikTok za blagovno znamko pomeni vstop v svet Generazije Z, kjer trenutno nastaja pop in trendovska kultura. 

Vstop na TikTok je vstop na platformo, ki je prihodnost. Lekcije pa bodo vedno bolj uporabne tudi na Instagram Reelsih in YouTube Shortsih. 

Ena izmed najpomembnejših stvari pri začetku sodelovanja z blagovnimi znamkami na TikToku se mi zdi, da je medsebojno zaupanje. 

Naročnik ne potrebuje razumeti vseh podrobnosti TikTok platforme, mora pa nam zaupati, da bomo njihove želje uspešno prevedli v TikTok jezik in s kratkimi videi njihova sporočila dali v svet. 

Zakaj je posameznikom oz. podjetju težko voditi (še eno) platformo?

Glavni izziv ni to, da je TikTok še ena platforma, temveč to, da na TikToku veljajo drugačne zakonitosti, kot na "klasičnih" družbenih omrežjih. 

TikTok zahteva avtentičnost, zahteva poznavanje in sodelovanje s TikTok kreatorji in seveda zahteva poznavanje in razumevanje glasbe in trendov. 

Če veš, kaj delaš, se zdi preprosto dosegati na sto tisoče ogledov. Če po drugi strani greš na TikTok z Instagram miselnostjo, pa lahko kljub vsem naporom dosegaš le nekaj 100 ogledov na posnetek.

Kdaj naj se podjetje vodenja TikToka loti samo in kdaj naj to prepusti strokovnjaku?

Če ima podjetje veliko željo po učenju novih veščin in hkrati kader, ki ga veseli snemanje in ustvarjanje TikTok vsebin, potem je najboljši način, da se ustvarjanja loti samo. 

Rast profila je v takih primerih ponavadi počasnejša, saj je pot učenja dolga. Mi v takih primerih podjetjem pogosto nudimo izobraževanja in operativno svetovanje. 

Kadar pa si podjetje želi vstopiti na TikTok na hitro, za to nima ustreznaga kadra in se želi takoj pozicionirati v sam vrh svoje branže, potem pa je bolje, da za tako delo najamejo agencijo. 

Ali opozarjate tudi na previdnost in odgovornost pri uporabi TikToka in če ja, na kakšen način?

Zavedamo se, da z vsako TikTok objavo, ki jo objavimo za naše naročnike, kreiramo TikTok kulturo v Sloveniji. 

V okviru naše agencije imamo podpisanih tudi mnogo najbolj vplivnih slovenskih TikTok kreatorjev, ki prav tako ustvarjajo TikTok kulturo v Sloveniji. 

Odgovorni smo, da jih ustrezno izobražujemo in mentoriramo. Z vsako od več kot 300 objav, ki jih mesečno ustvarimo, tako dajemo zgled ostalim. 

Imamo pa v letu 2023 tudi v planu, da z našimi partnerji začnemo serijo dogodkov in vsebin, ki se direktno dotikajo omejevanja rabe mobilnih telefonov pri mladih, nevarnost odvisnosti in nevarnih spletnih izzivov.

Preberite še: Pomanjkanje kadra: Je to pravi razlog, zakaj danes nihče več noče biti natakar?

Morda vas zanima tudi: To se zgodi z vašim telesom, če opravljate delo, ki ga sovražite


oddajte komentar

preberite tudi

6 stvari, ki jih vsaka ženska potrebuje za dobro in zdravo spolno življenje

Šest posledic prve ljubezni, s katerimi živimo vse življenje

Te nenavadne odločitve lahko rešijo vajin zakon (ali zvezo v krizi)