Digitalna konferenca inOrbit 2020: Iz kavča prisluhni strokovnjakom

#OstaniDoma in bodi del prve digitalne konference inOrbit 2020

19.3.2020 ob 5:35 | Foto: GettyImages

Digitalna konferenca inOrbit 2020: Iz kavča prisluhni strokovnjakom

Danes, v četrtek, 19. marca in petek, 20. marca, se lahko pridružite že šesti konferenci inOrbit 2020, največji regionalni konferenci digitalnega marketinga, ki  bo tokrat zaradi  izrednih  razmer potekala v digitalni obliki. Množico zaskrbljujočih novic o koronavirusu in obvestil o zaprtju večine javnih prostorov bo inOrbit prevetril s svežimi idejami in znanji  iz digitalnega  sveta. Digitalna oblika konference bo ponudila edinstveno priložnost za spletno udeležbo želenih predavanj v udobju lastnega doma.

Vsa predavanja bodo udeležencem za ogled na voljo tudi po konferenci, za nadgrajevanje znanj, izmenjavo nasvetov ter virtualno druženje s predavatelji in drugimi udeleženci pa bo poskrbljeno prek inOrbit Connect, ekskluzivne skupine na LinkedInu.

»Kljub resnim razmeram ne smemo dopustiti, da se življenje ustavi. Tako delovni procesi kot tudi izobraževanja morajo nemoteno potekati naprej tudi v trenutni situaciji.  S tem v mislih  smo  celotno konferenco  inOrbit  prestavili  na  splet in  jo  obogatili  z  dodatnimi  ugodnostmi  za udeležence,« je odločitev za izvedbo digitalne konference pojasnil Andraž Štalec, direktor Red Orbita.

»Digitalne tehnologije,  ki kraljujejo našemu vsakdanu, nam omogočajo, da življenje kljub trenutnim razmeram teče naprej nemoteno. Trenutno obdobje nam ponuja odlično priložnost, da raziščemo in izkoristimo vse prednosti tehnologije ‒ tako na področju prenosa znanja kot pri nadaljnjem razvoju,« še dodaja. Letošnji  program v   ospredje   postavlja tematike, povezane z rastjo in razvojem podjetja, od sprememb v vedenju potrošnikov, načinov za povečanje obsega poslovanja na digitalnih kanalih, izboljšanja dobičkonosnosti in pospeševanja rasti podjetja, do prilagajanja novostim v digitalnem svetu  in  izven. Cilj konference  inOrbit je, da udeležence opremi z  vsem  znanjem, potrebnim za okrepitev  ekipe,  podjetja in strategij,  ter  jih seznani z najnovejšimi trendi in aktivnostmi,  ki  so potrebne za rast podjetja.Pridobite   dostop   do   predavanj  vodilnih  strokovnjakov na svetu in postanite del  mednarodne skupnosti, ne da bi pri tem morali kam odpotovati. Preverite program in predavatelje na www.inorbit.si ter se pridružite digitalnemu vesolju idej, ki ga ustvarja inOrbit 2020.

Številni govorci, zanimive teme in veliko novega znanja

Med številnimi govorci dvodnevne konference predstavljamo tri.

Anna Kloth: Zakaj je TikTok postal tako popularen med mlajšimi generacijami in kaj so njegove prednosti, bo povedala Anna Kloth (ustanoviteljica podjetja Paradise Interns). V zadnjih treh letih, odkar je ustanovila podjetji Paradise Interns in Paradise Consulting, je lastnoročno popeljala potapljaško industrijo v 21. stoletje digitalnega marketinga. Z mlado publiko in omenjenimi proračuni nenehno išče naslednji trend, ki bo prinesel organski doseg. Na konferenci bo pojasnila, zakaj si Tik Tok zasluži še posebno pozornost.

Magda Kay: Odlična govorka o osebni rasti je Magda Kay, strokovnjakinja za intimnost, učiteljica tantre in svetovalka za odnose za ženske, moške in pare. Njeno delo združuje starodavne nauke o seksualnosti, jogi, energijah, skupaj s psihologijo inčloveškim vedenjem. Na predavanju bo spregovorila o tem, kako lahko uporabimo seksualne energije, da dosežemo osebne in poslovne cilje.

Pavlo Kuznyetsov: Digitalni svet je pisan na kožo mladim upom, ki s svojimi drznimi pristopom in inovativnimi rešitvami ustvarjajo novo digitalno prihodnost. Eden takih je zagotovo Pavlo, ki je svoje prvo digitalno orodje ustvaril že pri 16. letih in ustanovil podjetje, pri čemer sta mu zelo hitro kot naročnika zaupala Adidas in Reebok. Pavlo je danes Sr. Product Manager pri podjetju Zalando, največji evropski e-trgovini z oblačili, kjer je odgovoren za marketinške tehnologije, ki nadomestijo marketingerje z algoritmi in strojnim učenjem. Na konferenci bo predstavil, kako je Zalando prepustil svojo marketinško strategijo popolni avtomatizaciji, sam pa je zanimiv govorec tudi s svojo osebno zgodbo o uspehu že v mladih letih.


oddajte komentar

preberite tudi

6 stvari, ki jih vsaka ženska potrebuje za dobro in zdravo spolno življenje

Šest posledic prve ljubezni, s katerimi živimo vse življenje

Te nenavadne odločitve lahko rešijo vajin zakon (ali zvezo v krizi)