Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

BucketList: »brca v rit« za pobeg iz rutine in uresničitev sanj

BucketList je slovenski izdelek s posebnim sporočilom. Je ideja za darilo in ustvarjanje novih doživetij.

6.8.2020 ob 5:40 | Foto: osebni arhiv

Slika avtorja - Špela  Robnik Piše:

Špela Robnik

spela.robnik@delo.si

BucketList: »brca v rit« za pobeg iz rutine in uresničitev sanj

Imate svoj »bucket list«, seznam stvari, ki jih enkrat v življenju morate poskusiti, doživeti in obkljukati? Štajerka Nika Repec ga je imela od nekdaj v glavi in ga naposled spremenila v poslovno priložnost, poseben projekt, iz katerega se zdaj rojevajo simpatični izdelki za vsakogar, ki načrtuje in dela kljukice ob svojih izpolnjenih sanjah.

»Ideja o BucketListu se je pred tremi leti rodila čisto po naključju. Takrat se mi še niti sanjalo ni, da se bo iz nore misli, ki se mi je utrnila na potovanju, razvila cela zgodba in dobra poslovna priložnost. Sem tip človeka, ki želi poskusiti in doživeti res veliko stvari, zato je bil moj 'bucket list' od nekdaj precej dolg,« je svojo pripoved začela Nika.

Naredila kljukico in se vrgla v vodo

Junija 2017 je na svojem seznamu naredila kljukico za obisk Grand Canyona. Bil je še veličastnejši, kot si ga je predstavljala, ko sta se z možem Davorjem vračala, pa so se ji v glavi že pletle misli o tem posebnem 'bucket listu', ki ji niso dale miru. »Vse svoje želje in cilje sem želela tudi dejansko napisati, da ne bi obstajali samo v glavi. In sem ga. Bolj ko sem ga gledala, bolj sem se poigravala z mislijo, da bi lahko nastal seznam idej kaj početi v življenju. Oblikovala sem ga v obliki dnevnika, da se zraven dopišejo različne informacije, od kraja, datuma, kdo je bil zraven in tako dalje,« je predstavila svoj projekt. S prijateljico Veroniko se je dogovorila za ilustracije, Davor pa je pričel z dizajnom. »Prečesala sem trg in takrat še ni bilo nobenega podobnega izdelka: vnaprej predlagana doživetja in izleti v obliki dnevnika, zato sva se odločila, da 'se vrževa v vodo' in vidiva, kaj bo.«

Najprej je nastal BucketList dnevnik, namenjen posameznikom, osnoven, univerzalen. Snovali so ga slabe pol leta. »Večino časa sem porabila za iskanje idej za zanimiva doživetja, ki so dostopna, hkrati pa vseeno drugačna in nevsakdanja. Največji izziv je bil najti to ravnovesje in pa upoštevati univerzalnost, da bo zajel čim več ljudi.«

Ciljajo na Amazon

Odziv je bil odličen, ljudje so ga sprejeli, to pa je Niko spodbudilo, da je začela razmišljati bolj strateško in po tihem upala, da je že osnovala znamko Moj BucketList, ki bi združevala različne verzije posameznih dnevnikov, namenjenih različnim ciljnim skupinam.

Naslednja je bila verzija za pare in sledil je velik bum. »Samo prvi vikend po izdaji smo odposlali 220 izdelkov, kar je bilo povsem nad pričakovanji. Zaradi želje nekaterih sledilk, je pozneje nastal BucketList za hedonistke, ki je v obliki seznamčkov in 'to-do listov', zadnji pa je BucketList za družine, ki je prav tako požel veliko uspeha. Povezali smo se tudi s podjetjem MiniBini in ustvarili čudovit paketek Mami brez pavze, naš naslednji večji cilj pa je prodaja na Amazonu, saj smo izdelke že prevedli v angleški jezik in jih prilagodili za ameriški trg.«

Da ne pademo v rutino

Zakaj imeti BucketList? Ker govorimo, kaj vse bomo in kaj vse želimo, pa tega ne uresničimo? Bodo dnevniki pomagali? »Evo, točno zato je potreben BucketList! Vsi velikokrat govorimo, kaj vse želimo v življenju narediti in doživeti, potem pa se to nekje izgubi, ko zapademo v rutino. Dan je enak dnevu, na dopust gremo na isti kraj, ob vikendih pa nam ne uspe priti dlje kot do sosednje občine. Ne rečem, da to velja vedno in za vse, nekako pa sem spada večina, četudi se posameznik ima za avanturista. BucketList pa je tista 'brca v rit', motivacija, da nekaj res naredimo. To je tisto, kar nas vrže iz rutine in ustvari spomine, ob katerih se bomo nekoč smejali.«

Da se bomo spominjali, je treba zapisati. Če prilepimo zraven še fotografijo, bo spomin toliko bolj živ. Seveda pa je pri vsem tem bistveno, da je tovrstni dnevnik v uporabi in ne pozabljen nekje v kotu. »Platnice morajo biti obrabljene!« uporabnikom naroča Nika. Kako nam lahko popestri in polepša življenje? »Njegov namen je, da nam z različnimi idejami za aktivnosti in izlete popestri dneve, vikende, leta, življenje, da nas prisili stopiti iz cone udobja in narediti nekaj drugačnega. Ko ne veste, kaj bi počeli, ga prelistajte, prepričana sem, da se bo odgovor pojavil sam od sebe. Dokaz za to so tudi izkušnje uporabnikov, pri katerih je zelo priljubljen. Naj se sliši še tako klišejsko, pozitiven odziv nam res veliko pomeni.«

Jeseni o kotičkih po Sloveniji

Sama svoj BucketList kajpak zelo vestno polni, a ker vsako leto izide nov dnevnik, se zanjo seznam doživetij hitro daljša. Jeseni bo nova doza teh izšla v BucketList Slovenija. V njem ne bo le klasičnih, znanih krajev, ampak tudi lokalni skriti kotički. »Zame BucketList ni samo izdelek, je način življenja in srečna sem, da oba z možem čutiva tako, ter v tem duhu vzgajava najinega malega škrata.«


oddajte komentar

preberite tudi

Moška beseda: 20 iskrenih dejstev o tem, kaj pomeni biti soprog ali partner

Pismo ljubice: Kako sem spoznala, da sem druga ženska

Moški in orgazem: Igrajo pogosteje, kot bi pričakovali

ne spreglejte