Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Ključ do večje produktivnosti je v prav posebnem seznamu

Tako boste pravočasno postorili vse.

14.9.2016 ob 8:15

delovno_shutterstock_321033893.jpg

Pisanje seznama domačih opravil se zdi povsem učinkovit način, s pomočjo katerega skoraj zagotovo opravite naloge, ki vas čakajo, ko se vrnete iz službe. Na žalost včasih ne gre vse gladko in seznam ostane neizpolnjen. Morda zato, ker ga pišete narobe.

Nam že sledite na Facebooku?

Ob sledečem se boste najbrž nasmehnili, a vendar učinkovitost lahko povečate s pomočjo skoraj 100 let stare tehnike, ko je le leta 1918 razkrila Ivy Lee. Tako je svetovala: "Vsak večer, preden ležete k počitku, na seznam napišite šest najpomembnejših opravil, s katerimi naj bi se spopadli naslednji dan. Ko nastopi čas zanje, začnite pri prvem in ne skočite na drugega, dokler ga ne zaključite."

Zakaj je metoda učinkovita

  • Prisili vas postaviti prioritete in jih upoštevati. (Ker naj bi seznam obsegal samo šest stvari, velja dobro premisliti, kaj je pomembno in kaj ni).
  • Z njeno pomočjo boste natančno vedeli, kje začeti in s čim končati.
  • In na koncu: Večopravilnost pri njej ne pride v poštev, saj izrecno narekuje zaključek z eno in šele nato prehod na novo nalogo, kar dokazano povečuje storilnost in izboljšuje natančnost ter kvaliteto dela.

Avtorica: M. F.
Foto: Shutterstock


oddajte komentar

preberite tudi

41-letni devičnik išče ljubezen: »Želim, da je nedolžna«

Tantrični seks za začetnike (vse, kar morate vedeti)

Prepovedana ljubezen: Poročila sem se z moškim, ki je prijateljici zlomil srce (resnična izpoved)

ne spreglejte