Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Tkanina, nekoč namenjena moškim, je danes simbol uspešnih žensk

Če se v teh dneh odpravite v katero izmed modnih trgovin, boste gotovo opazili trend pletenih jopičev v najrazličnejših barvnih kombinacijah. Tvid, grobo tkana tkanina iz različnih niti, je namreč zopet v modi.

23.2.2022 ob 5:34 | Foto: a-wrangler/Getty Images | Avtor: E.N.

Tkanina, nekoč namenjena moškim, je danes simbol uspešnih žensk

Preplet najrazličnejših barv in tekstur poznamo že dobri dve stoletji. Material, ki so ga nekoč nosili le moški, je leta 1924 v svojo kolekcijo prvič vključila tudi Coco Chanel.

Ko si je nekega dne namreč izposodila jopič svojega partnerja, je ugotovila, da ima tvid ogromno modnega potenciala, saj je lahkoten in izjemno udoben za nošnjo, hkrati pa z videzom daje eleganten in prestižen vtis.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by CHANEL (@chanelofficial)

Tvidast jopič, v katerega je Chanel za eno izmed naslovnic tistega časa oblekla igralko Ino Claire, je takoj očaral modne navdušenke in se vpisal v zgodovino kot eden izmed zaščitnih znakov modne hiše. V kombinaciji s krilom pa je postal kultna modna ikona vseh časov.

Material neštetih možnosti

"Tvid je izdelan s tkanjem osnove in votka z uporabo različnih vrst niti, kar ustvarja edinstven in nekoliko nepravilen videz. Sestavljena je iz navpično nizane podlage, ki je ozadje tkanine, osnove, ki bo podpirala sestavljanje materialov.

Za eno osnovo je lahko uporabljenih do 12 različnih niti. Votek, ki je tkan vodoravno, pa daje tkanini edinstven značaj in ima lahko neomejeno število niti. Tesno, perforirano, teksturirano, debelo, z reliefom, pleteno, naključno ... Potencialno število učinkov je neskončno," so za britansko revijo Elle povedali pri Chanelu.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by CHANEL (@chanelofficial)

Ravno neštete možnosti prepleta so modni hiši omogočile, da z vsako kolekcijo navduši s prenovljeno različico kultnega kostima, ki je postal nekakšen simbol ženskega uspeha. Nakup takšnega še danes velja za pametno naložbo ter večni kos garderobe, ki se prenaša iz roda v rod.

Tradicija, ki jo prepoznamo

Tradicijo tvida, ki jo je osnovala Coco, je kasneje nadaljeval tudi pokojni kreativni direktor Karl Lagerfield, danes pa jo uspešno pelje tudi njegova naslednica Vigrinie Viard.

Prepletenega materiala pa ne najdemo več le v formi kostima, temveč krasi tudi modne torbice, klobučke in celo čevlje. Prisoten je skozi celotne kolekcije in zaokrožuje nezmotljivo eleganco francoske hiše, ki jo je Coco Chanel leta 1910 zasnovala v čast močnim, samostojim in modno ozaveščenim ženskam.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by CHANEL (@chanelofficial)

Preberite še: Balmain nas je z novo kolekcijo spomnil na to nostalgično stvar iz 90-ih

Morda vas zanima tudi: To je trenutno najbolj vroča znamka, ki premika modne mejnike


oddajte komentar

preberite tudi

Dobrega poljubljanja se lahko naučimo (to je najboljša tehnika)

»Dragi bivši, hvala!« Pismo ženske, ki se je rešila destruktivne zveze

Izpoved ljubice: »Spim s poročenimi in jim tako rešujem zakon, ta mesec prihajam v Dubrovnik«

ne spreglejte