Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Vaša svetovalka za modo,
lepoto in življenjski slog

Sončna očala izven okvirjev

Sončna očala imajo lahko izjemno zgodbo, ki jo odražajo s svojo izvirnostjo.

28.5.2015 ob 6:30

Paristr_bg.jpg

Mauro Massarotto se je javnosti najbolj približal, ko je leta 2008 s svežimi dizajni poskrbel za prebujenje kultne obutve Startas in blagovno znamko Borovo znova umestil na strani modnih revij. Ustvaril je atraktivne vzorce, ki so obutev 70. let prejšnjega stoletja približali mladim, njihovo sodelovanje sicer ni trajalo, a v Rovinju rojeni modni oblikovalec, ki se je šolal v Firencah, si je utrl pot v modnem svetu.

Z italijansko znamko Ellesse je sodeloval pri štirih kolekcijah, kasneje pa stopil na povsem samostojno pot. Tu se  začne zgodba sončnih očal Sheriff&Cherry.

01_ocala.jpg

Mešanica sladoleda in plaže

Očala Massarottove lastne znamke Sheriff&Cherry so specifična, a hkrati izjemno nosljiva. Divja in pisana, pristajajo vsem funky dušam. "Očala so mešanica sladoleda, poletja, plaže in rock'n'rolla," svoje delo opiše Mauro Massarotto. In resnično so prav to, saj že pogled nanje obudi željo po skoku v morje ali srkanju osvežilnega koktajla v senci palm. V sončnih očalih je zaznati avanturistični značaj oblikovalca, ki je ves čas korak pred vsemi, zato je znamka Sheriff&Cherry ena boljše zapakiranih modnih zgodb iz Hrvaške.  Poleg hrvaških zvezdnic, Severine in Ive Balaban, jih nosijo tudi pevka Rihanna, manekenka Chanel Iman in igralka Keira Knightley.

Z Grkinjo v največje modne prestolnice

Ker oblikovalec ve, kako pomembna so sodelovanja in kaj lahko izdelku prinesejo, je vedno odprt za nova. Njegovo zadnje sodelovanje je z grško oblikovalko in draguljarko Ileano Makri. Tako sedaj poleg sicer očal po razumljivih cenah ponuja tudi luksuzne modele, ki so okrašeni z diamanti, dragimi kamni in 18 karatnim zlatom.

06_ocala.jpg

"Srečanje z Maurom je bilo enkratno. Njegov brezmejni navdih, veselje in ogromna kreativnost so nalezljivi. Odločila sva se, da ustvariva skupno kolekcijo sončnih očal in modnih dodatkov, ki bi postali zbirateljski predmeti. Ko sta dva kreativna človeka pripravljena sodelovati in imata enake ambicije, se dogajajo velike stvari," je sodelovanje opisala Ileana. Njuna očala bodo na prodaj le v največjih svetovnih modnih prestolnicah – New Yorku, Tokiu in Londonu.

Avtorica: Daša Mavrič


oddajte komentar

preberite tudi

Čas za novo ljubezen? To so nasveti za zmenke po razhodu

12 stvari, ki jih v razmerju ne prenaša nobena močna ženska

Pet znakov, da je zaljubljen (in pet, da ni)

ne spreglejte